بازدید 17683
۸

توضیحات فردوسی‌پور درباره حواشی اخیر برنامه نود

کد خبر: ۸۴۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 28 October 2018

عادل فردوسی‌پور امروز در تماسی تلفنی با برنامه حالا خورشید، درباره حواشی اخیر برنامه نود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی فروغی مدیر شبکه سه سیما امروز در برنامه حالا خورشید حاضر شد و توضیحاتی درباره حواشی برنامه نود و پخش دوباره آن ارائه کرد. در ادامه توضیحات مدیر شبکه سه، فردوسی پور هم روی آنتن زنده آمد و در ارتباط تلفنی با رشیدپور درباره حاشیه های دو هفته اخیر برنامه نود توضیحاتی داد.

فردوسی پور گفت: من بیش از ٢٠ سال است در صدا و سیما و به قول معروف فرزند رسانه هستم. در تمام این سالها، تلاش کردم برنامه‌ای بسازم که منعکس کننده مشکلات و فساد در فوتبال کشور باشد. به هر حال در هر مجموعه ای اختلاف سلیقه وجود دارد؛ قرار نیست من و علی فروغی مثل هم فکر کنیم. با این حال من در این سالها سعی کردم همیشه اصول حرفه ای را رعایت کنم. اتفاق دو هفته قبل، بیشتر یک اختلاف نظر و سوء تفاهم بود. به هر حال تصمیمی گرفته شد و ما روی آنتن نرفتیم. من و عوامل برنامه، به تصمیم مدیران شبکه درباره پخش نشدن برنامه به دلیل پخش بازی اسپانیا - انگلیس احترام گذاشتیم.

فردوسی پور درباره اینکه چرا برنامه نود را بعد از ساعت 12 شب روی آنتن نبرده هم گفت: اینطور نبود که به من گفته باشند ساعت ١٢ برنامه را اجرا کنم. این سوءتفاهمی بود که از تماس تلفنی دوستانه من با یکی از مدیران شبکه پیش آمد.

مجری برنامه نود درباره گفتگوی خود با یکی از رسانه ها پس از این اتفاقات هم اظهار کرد: من صرفاً به آن خبرنگار گفتم ما داریم برنامه و آیتم ها را آماده می کنیم و امیدواریم این هفته (30 مهر) روی آنتن برویم. نکته خاص دیگری مطرح نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
دم فروغی گرم...
مدیران شبکه 3 بیش از اینکه به فکر شفاف سازی و وجدان جامعه و اگاه کردن مردم باشند به فکر حفظ موقعیت حود و برخی صاحبان .... هستند. عدال به خاطر سلامت و شفافیت و برملا کردن تبانی و فساد و مشکلات به اینجا رسید که برنامه او بیش از دو میلیون پیامک دریافت می کند آقایان در فکر چی هستند.
درود بر انسانیت و شرف و آزادگی همه دلیر مردان و شهدا و رزمندگان و جانبازان که تسلیم فریب و نیرنگ قدرتمندان نشدند و مردانه ایستادند.
دوران فردوسی پور تمام شده است دیگر! این برنامه یا باید با یک مجری جدید پخش شود یا کلا جمع شود
خوب خدا رو شکر
مبارزه اصلي صدا و سيما به سليقه و خواست مردم است
باتشکر از شما ورشید پور و طرفین درگیری
خجالت بکش فردوسی پور
کاش اصلا روی آنتن نره با آن هزینه ها و دستمزدهای سر سام آور .من راضی نیستم از بیت المال که من هم درش سهم دارم چنین پولایی یه این افراد داده بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها