بازدید 6953

واکنش شفر به صعود پرسپولیس به فینال آسیا

6 ماه پیش به خاطر دارید که گفتم لیگ ایران بهتر از قبل شده است. شاید آن موقع همه فکر می‌کردند من دیوانه هستم. الان یکی از تیم‌های ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. چه کسی برنده این اتفاق است؟
کد خبر: ۸۴۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 25 October 2018

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیرمرد آلمانی در پاسخ به سوالی درباره تغییرات استقلال پس از حذف مقابل السد قطر توضیحاتی داد که در آن به موفقیت پرسپولیس، قدرت تیم ملی و وظیفه کی روش اشاره کرد . به نظر می رسد همین صحبت ها جنجال تازه ای بسازد و سرمربی پرتغالی به این گفته شفر واکنش نشان دهد.

سرمربی آلمانی استقلال گفت: الان مشخص است که بازی مهمی در پیش داریم. وقتی اینجا آمدم همه می‌گفتند باید هر بازی را ببریم. پس از بازی با السد 3 بازی را بردیم و 5،6 دیدار بعد از آن را نباختیم. 6 ماه پیش به خاطر دارید که گفتم لیگ ایران بهتر از قبل شده است. شاید آن موقع همه فکر می‌کردند من دیوانه هستم. الان یکی از تیم‌های ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. چه کسی برنده این اتفاق است؟

سفر ادامه داد: علاوه بر استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن در آسیا خوب بازی کردند. برنده این اتفاق تیم ملی ایران است. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی استخری از مجموعه بازیکنان خوب داخلی در اختیار دارد از جمله استعداد خوبی که در تیم سپاهان به میدان می‌رود یا بازیکنانی چون آرمین سهرابیان و الله‌یار صیادمنش که در تیم ما حضور دارند. ایران در آسیا اول است و تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. بازیکنان خوبی در لیگ خودمان داریم و تیم ایران باید قهرمان جام ملت‌ها شود.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار