بازدید 12992
۱

قیمت موبایل در بازار به دنبال ادامه کاهش قیمت دلار

کد خبر: ۸۴۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 24 October 2018

در دو هفته گذشته با کاهش تلاطم بازار ارز، قیمت محصولات به ویژه محصولات الکترونیکی و اکتریکی و موبایل رو به کاهش گذاشته است. فروشندگان زیادی بودند که به هنگام صعود نرخ ارز، از فروش محصولات خود امتناع می‌کردند، ولی با شروع روند نزولی ارز، به فروش محصولات خود در بازار روی آورده‌اند.

به گزارش یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در بین کاربران موبایل و لپ تاب به ویژه در ماه‌های اخیر، ترب بوده هست. با ترب می‌توانید قیمت بیش از دو میلیون محصول از قیمت گوشی و لپ تاب گرفته تا رب گوجه و پوشاک بچه را در بین 400 فروشگاه معتبر با هم مقایسه کنید و از قیمت بازار مطلع شوید و فروشنده با شرایط مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنید

یک ویژگی کاربردی ترب، نمودارهای زمانی قیمت برای محصولات است. به وسیله این نمودارها با یک نگاه از روند تغییرات قیمت محصول مورد نظر خبردار می‌شوید و می‌توانید قیمت روزها و هفته‌های گذشته محصول را یکجا بررسی کنید.

مثلا اگر قصد خرید گوشی جدید آیفون ایکس اس مکس را دارید ، با استفاده از این نمودارها روند تغییرات قیمت متوسط و کمترین قیمت آیفون ایکس اس مکس را در بازار می‌توانید ببینید.

یک ویژگی جالب ترب امکان اطلاع از تغییر قیمت محصول مورد نظر به هنگام کاهش قیمت یا تخفیف از سوی یکی از فروشگاه ها در اپلیکیشن هست. برای نمونه با فعال سازی اعلان برای قیمت خودرو مد نظر می‌توانید به هنگام کاهش قیمت آن خودرو در یکی از نمایشگاه‌ها ، از طریق نوتیف از این تغییر قیمت مطلع شوید.

در ترب علاوه بر سرچ قیمت ، تخفیف روزانه فروشگاه‌ها را یکجا می‌توانید مشاهده کنید و از لیست پرطرفدارترین محصولاتی که ترب بر اساس میزان جست‌وجو، آماده می‌کند، روند محصولات پرطرفدار در بین گوشی و خودرو و هر محصول دیگری را ببینید.

برای مثال می‌توانید قیمت گوشی شیائومی را برای انواع مدل این برند بر اساس بیشترین سرچ در ترب ببینید و از سلیقه و ترند بازار آگاه شوید.

در هفته‌های اخیر محبوب‌ترین محصول‌ها در ترب بر اساس میزان جست‌وجو، به دسته‌ی خودرو و گوشی موبایل مربوط است. محبوب‌ترین محصول ترب در یک ماه گذشته پس از خودروی پراید، به قیمت گوشی هواوی  میت 10 اختصاص دارد.

اگر تصمیم خرید دارید، حتما قبلا قیمت‌ها را در ترب چک کنید تا از قیمت بازار و فروشندگان معتبر با اطلاع داشته باشید و گران نخرید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
توصیه می کنم تابناک عزیز قیمت جهانی و قیمت کارخانه محصولات را درج کنید تا با مقایسه آن با دلار 13000 تومانی دیگر خریدهای گران انجام ندهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل