بازدید 3467

خلیل‌زاده: خداوند، بیرانوند را دوست دارد

کد خبر: ۸۴۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 23 October 2018

مدافع پرسپولیس می‌گوید در صورت نیاز درون دروازه تیمش هم قرار می‌گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل زاده بعد از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این برد شیرین‌تر از عسل است. به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. امیدوارم همیشه با بردهای ما خوشحال باشند. او برد تیمش را به حسین ماهینی تقدیم کرد و افزود: امیدوارم مردم برای بازی فینال ما را دعا کنند تا در فینال موفق باشیم و به قهرمانی برسیم. همانطور که می‌دانید بازی پایانی در تهران است.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه تیم‌های عربی هزینه‌های زیادی برای قهرمانی در آسیا انجام می‌دهند، گفت: ما نمی‌خواهیم به ما این قدر پول بدهدن اما واقعیت این است که بازیکنان با جان و دل بازی می‌کنند. هشتاد درصد تیم ما با درد بازی می کنند. من نمی‌گویم گردنم درد می‌کند چرا که همه بازیکنان مصدوم هستند. کمال با دردی که در کتفش دارد، به میدان رفت. هواداران همیشه پای تیم بودند و ما هم دوستشان داریم.

خلیل‌زاده با تمجید از حمایت هواداران تیمش، خاطرنشان کرد: جو استادیوم به ما کمک کرد. نود دقیقه جو عجیبی در ورزشگاه حاکم بود. چنین جوی را در استادیوم ندیده بودم. سر و صدای عجیبی بود. خدا می داند السدی‌ها چه کشیدند. او درباره بازی در پست دفاع راست اظهار کرد: فرقی نمی‌کند کجا بازی کنم. من همه تلاشم را می‌کنم. سرمربی تشخیص داد دفاع راست بازی کنم. اگر برانکو بگوید دروازه‌بان هم می‌شوم. مدافع پرسپولیس درباره عملکرد خوب بیرانوند و مهار ضربه ژاوی گفت: خداوند او را دوست دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار