بازدید 2847
۱

ایران در کشتی آزاد قهرمانی جهان با ۳ برنز ششم شد

در پایان این رقابت‌ها روسیه با چهار طلا، یک نقره و دو برنز و ۱۷۸ امتیاز قهرمان شد. آمریکا با ۳ طلا، یک نقره و ۳ برنز و ۱۵۰ امتیاز و گرجستان نیز با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز و ۱۰۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۴۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 23 October 2018

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ روسیه، آمریکا و گرجستان اول تا سوم شدند و ایران نیز با سه برنز و ۶۵ امتیاز و نمایشی ضعیف در جایگاه ششم قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بوداپست مجارستان برگزار شد، مدال‌های طلای اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به ترتیب ازآن قاضی ماگومدوف و عبدالرشید سعدالله‌یف، هر دو از روسیه رسید و کشتی‌گیران بحرین (روسی‌الاصل) و آمریکا نیز به مدال نقره رسیدند.

مدال‌های برنز وزن ۷۰ کیلوگرم به کشتی‌گیران گرجستان و کوبا رسید و مدال‌های برنز وزن ۹۷ کیلوگرم نیز ازآن کشتی‌گیران ایتالیا و گرجستان شد. به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها روسیه با چهار طلا، یک نقره و دو برنز و ۱۷۸ امتیاز قهرمان شد. آمریکا با ۳ طلا، یک نقره و ۳ برنز و ۱۵۰ امتیاز و گرجستان نیز با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز و ۱۰۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. کوبا با یک طلا و ۲ برنز و ۶۷ امتیاز و ژاپن نیز با یک طلا و ۲ برنز و ۶۷ امتیاز چهارم و پنجم شدند و ایران نیز با ۳ مدال برنز و ۶۵ امتیاز ششم شد.

مغولستان، ترکیه، آذربایجان و لاروس نیز هفتم تا دهم شدند.

رده‌بندی انفرادی اوزان دهگانه کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم

۱- زائور اوگویف (روسیه) ۲– نوراسلام سانایف (قزاقستان) ۳- سلیمان آتـلی (ترکیه) و یوکی تاکاهاشی (ژاپن) ۵-توماس گیلمان (آمریکا) و رینری اورتگا (کوبا) ...۱۱- رضا اطری(ایران).

۶۱ کیلوگرم

۱-بونه رودریگز (کوبا) ۲- گاژی مراد رشیداف (روسیه) ۳- جوزف کولون (آمریکا) و تومنبیلگ (مغولستان) ۵-محمدباقر یخکشی (ایران) و بکا لومتادزه (گرجستان)

۶۵ کیلوگرم:

۱-تاکوتو اوتوگورو (ژاپن) ۲- باجرانگ باجرانگ (هند) ۳- الخاندرو والدس توبیر (کوبا) و احمد چاکایف (روسیه) ۵- سئونگ چول لی (کره جنوبی) و گئورگ بوکور (رومانی)...۲۰- امیر حسین مقصودی(ایران).

۷۰ کیلوگرم:

۱-ماگومد رسول قاضی ماگمدوف(روسیه) ۲- آدام باتیروف(بحرین) ۳- زورابی یاکوبیشویلی(گرجستان) و فرانکلین کاستلو(کوبا) ۵- بات اردن(مغولستان) و آندری کیاتکوفسکی(اوکراین)...۱۹- یونس امامی.

۷۴ کیلوگرم

۱- زائوربک سیداکوف (روسیه) ۲- آوتاندیل کنتچادزه (گرجستان) ۳- جردن باروز (آمریکا) و بکزود عبدالرحمانوف (ازبکستان) ۵- فرانک چامیزو (ایتالیا) و سونر دمیرتاش (ترکیه)...۱۳- مصطفی حسین خانی(ایران).

۷۹ کیلوگرم:

۱- کایل دیک (آمیرکا) ۲ – جبرئیل حسن اف (آذربایجان) ۳-علی شعبانوف (بلاروس) و احمد گاژی ماگومدوف (روسیه) ۵-عزت الله اکبری (ایران) و داویت خوتیشویلی (گرجستان).

۸۶ کیلوگرم

۱-دیوید تیلور (آمریکا) ۲- فاتح اردین (ترکیه) ۳-حسن یزدانی (ایران) و تیموراز فریف (اسپانیا) ۵-دارن کوروگلیف (روسیه) و گوان او کیم (کره جنوبی).

۹۲ کیلوگرم

۱-جی دن کاکس (آمریکا) ۲- ایوان یانکوسکی (بلاروس) ۳-علیرضا کریمی (ایران) و آتسوشی ماتسوموتو (ژاپن) ۵-داتو مارساگیشویلی (گرجستان) و تورتوگتوخ لوساندورج (مغولستان).

۹۷ کیلوگرم:

۱-عبدالرشید سعدالله یف(روسیه) ۲- کایل اسنایدر ۳- آبراهام روآنو کونیدو(ایتالیا) و الیزبار اودیکادزه(گرجستان) ۵- پاولو اولینیک(مجارستان) و ماگومد ابراگیموف(ازبکستان) ...۲۴-مجتبی گلیج(ایران).

۱۲۵ کیلوگرم

۱- گنو پتریاشویلی (گرجستان) ۲- ژی وی دنگ (چین) ۳- پرویز هادی (ایران) و نیکولاس گویازدوفسکی (آمریکا) ۵- آنزور خیزریف (روسیه) و سومیت (هند).

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شی ، شی ، شیشم شدیم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار