بازدید 2638

حضور وزیر پیشنهادی اقتصاد در کمیسیون حقوقی

کد خبر: ۸۴۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 23 October 2018

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که وزیر پیشنهادی اقتصاد در جلسه امروز (سه‌شنبه) این کمسیون حضور داشت، اظهار کرد: او به سوالاتی در خصوص کنترل بازار سکه، مبارزه با تحریم‌های اقتصادی، تحول در گمرک و خروج از تلاطمات بازار اقتصادی پاسخ و راهکارهایی را در این خصوص ارائه داد.

حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: سه طرح در خصوص بحث تابعیت در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد؛ این سه طرح با حضور نمایندگان و کارشناسان نیروی انتظامی، ثبت احوال، وزارت دادگستری و قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفت و هر سه رد شد.

وی افزود: همچنین اصلاح ماده ۸۸ برنامه ششم توسعه و حذف مرکز مشاوران قوه قضاییه از این ماده با حضور کارشناسانی از مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت دادگستری مورد بررسی قرار گرفت و رد شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: در جلسه امروز، وزیر پیشنهادی اقتصاد، آقای دژپسند در کمیسیون حضور داشت و به سوالاتی در خصوص کنترل بازار سکه، مبارزه با تحریم های اقتصادی، تحول در گمرک و خروج از تلاطمات بازار اقتصادی پاسخ و راهکارهایی را در این خصوص ارائه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار