بازدید 2847

پرونده شکایت ۴خارجی روی میز استقلال

کد خبر: ۸۴۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 23 October 2018

مدیران باشگاه استقلال پرونده شکایت بازیکن سابق تیمشان را با پرداخت مطالبات مختومه کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به شکایت‌های متعدد برخی بازیکنان از باشگاه استقلال در نهایت مسئولان این باشگاه با تقسیم بندی توانستند بخش اعظم بدهی‌ها را پرداخت و مطالبات تعدادی از شاکیان را به صورت اقشاط پرداخت کنند که مگویان یکی از این بازیکنان به شمار می‌آید. مگویان که در زمان سرمربیگری منصوریان از تیم کنار گذاشته شده بود در نهایت با شکایت از استقلالی‌ها تمامی مطالبات خود را از آبی پوشان دریافت کرد و مدیران باشگاه با پرداخت مطالبات این بازیکن پرونده او را برای همیشه مختومه کردند.

بویان بازیکن مقدونیه‌ای سابق استقلالی‌ها پس از عدم حضور در تمرینات از این تیم به فیفا شکایت کرده و خواستار دریافت مطالباتش شده که در همین راستا مدیران باشگاه استقلال با ارائه دفاعیه به دنبال رسیدگی به این پرونده هستند.
ساناک مربی سابق تیم فوتبال استقلال نیز همچنان از حضور در تمرینات آبی پوشان سر باز می‌زند تا جایی که استقلالی‌ها قبل از شکایت او، بررسی و شکایتی را علیه را این مربی فیفا ارائه دادند تا در نهایت ساناک در آینده ادعایی برای شکایت نداشته باشد.
پروپیچ بازیکن صربستانی اسبق آبی پوشان پایتخت که با شکایت خود استقلالی‌ها را به پرداخت ۳۶۴ هزار دلار محکوم کرد و در حال حاضر نیز آبی‌ها در نظر دارند از محل درآمد‌های خود از فیفا این رقم را پرداخت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار