بازدید 1778

زخمی شدن ۷۸ فلسطینی در جریان سرکوب راهپیمایی دریایی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان سرکوب شرکت کنندگان در سیزدهمین راهپیمایی دریایی در نوار غزه دست کم ۷۸ فلسطینی را مجروح کرد.
کد خبر: ۸۴۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 23 October 2018

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان سرکوب شرکت کنندگان در سیزدهمین راهپیمایی دریایی در نوار غزه دست کم ۷۸ فلسطینی را مجروح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی به سوی شرکت کنندگان در راهپیمایی دریایی غزه گلوله های جنگی و گاز اشک آور شلیک کرد که در جریان این حمله ۷۸ فلسطینی زخمی شدند.

صدها شهروند فلسطینی ساکن نوارغزه عصر روز گذشته به منظور شرکت در این راهپیمایی عازم منطقه مرزی در شمال غرب غزه شدند، این راهپیمایی در چارچوب تظاهرات بازگشت آوارگان فلسطینی و لغو محاصره نوار غزه برگزار شد.

فلسطینی ها بارها اعلام کرده اند که راه پیمایی های دریایی و تظاهرات حق بازگشت و لغو محاصره غزه تا تحقق اهداف مورد نظر ادامه پیدا خواهد کرد.

فلسطینی ها از ۱۳ هفته پیش تصمیم به برگزاری راهپیمایی های دریایی به سمت جهان خارج و مرزهای شمالی نوارغزه گرفتند تا محاصره دریایی این منطقه را در هم بشکنند، اما رژیم صهیونیستی با سرکوب شرکت کنندگان در این تظاهرات ها، سعی دارد آنها را ناکام گذاشته و شرکت کنندگان را بازداشت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل