بازدید 11946

فروریختن ساختمانی بر اثر انفجار در تهران

کد خبر: ۸۴۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ 22 October 2018

تسنیم نوشت: نشت گاز شهری و انفجار منجر به فروریختن یک ساختمان مسکونی در خیابان شوش شرقی شد.

ساعت 16:50 روز گذشته در پی تماس اهالی محله‌ای در خیابان شوش شرقی با سامانه 125 مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران زنگ ایستگاه 99 را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به همراه تیم نجات دو و 9 به محل حادثه در خیابان شوش شرقی، خیابان ارج، کوچه اسدی اعزام شدند.
رضا مجریانی؛ افسر آماده منطقه هشت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با توجه به ازدیاد جمعیت و ترافیک سنگین پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد نشت گاز شهری باعث انفجار و فرو ریختن یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت 50 مترمربع شده بود.
وی افزود: در این حادثه مالک ساختمان که در زمان وقوع حادثه در ساختمان حضور داشت دچار جراحت و سوختگی شدید در تمامی قسمتهای بدن شده، شیشه‌های ساختمانهای مجاور نیز بر اثر این انفجار شکسته و در سراسر کوچه پخش شده بود.
مجریانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل حادثه، قطع برق و گاز ساختمان مشغول عملیات شده و برای یافتن مصدوم از زیر زمین و انتقال آن به خارج از ساختمان اقدام کردند.
وی افزود: آتش‌نشانان مصدوم را از ساختمان خارج کرده و وی را با توجه به وضعیت جسمانی بسیار نامناسب و سوختگی شدید برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت دقیق این حادثه توسط کارشناس منطقه در دست بررسی است همچنین آتش‌نشانان پس از جست‌وجوی کامل داخل ساختمان و ساختمانهای مجاور برای اطمینان از عدم وجود مصدوم دیگر، با توجه به موج شدید انفجار و ایمن‌سازی محل حادثه، پس از تحویل ملک به عوامل شهرداری و نیروی انتظامی به عملیات خود پایان داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر