بازدید 1911

ادامه تهدیدات لیبرمن علیه حماس و پاسخ مقاومت به یاوه‌گویی‌ها او

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجددا جنبش حماس را تهدید کرد و گفت که به دنبال راضی کردن کابینه اسرائیل برای "وارد کردن ضربات سخت و حمله قوی" علیه حماس است.
کد خبر: ۸۴۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 22 October 2018

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجددا جنبش حماس را تهدید کرد و گفت که به دنبال راضی کردن کابینه اسرائیل برای "وارد کردن ضربات سخت و حمله قوی" علیه حماس است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره،  آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به دنبال این هستم که کابینه را متقاعد کنم که آرامش در مرزهای  نوار غزه تنها در صورت حمله قوی و شدید به حماس محقق می‌شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: آرامش در مرزهای جنوبی نوار غزه به مدت چهار الی پنج سال تنها از طریق وارد کردن ضربات شدید به جنبش حماس تحقق یافت و عملیات زمینی یا اشغال دوباره نوار غزه اوضاع را تغییر نمی‌دهد.

لیبرمن گفت: سازش با حماس یک خواب و رویا است و آرامش در کرانه باختری بعد از عملیات "سپر محافظ" محقق شد و  آرامش در غزه بعد از جنگ صخره سخت (جنگ ۲۰۱۴) حاصل شد.

وی همچنین تصریح کرد: نباید به حماس اجازه قدرت گرفتن در غزه را داد و باید شدیدترین ضربه ممکن را به آن وارد کرد در غیر این صورت تحقق آرامش دشوار خواهد بود.

ارتش اسرائیل طی روزهای گذشته حضور نیروهایش را در امتداد نوار مرزی میان غزه با اراضی اشغالی را تقویت کرده است. پس از شلیک موشک از نوار غزه به سمت "بئرالسبع" اسرائیل، این رژیم حملاتی را علیه غزه انجام داد.

در این راستا یک منبع بلندپایه مقاومت فلسطین تاکید کرد که تهدیدات آویگدور لیبرمن علیه نوار غزه، بیانگر درماندگی و ناکامی مسؤولان این رژیم است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این منبع در گفت‌وگو با خبرگزاری "فلسطین الان" تصریح کرد که مقاومت در غزه اکنون بسیار قدرتمند است و در بهترین شرایط قرار دارد و قادر است هرگونه تجاوز و حمله دشمن را قاطعانه و با قدرت پاسخ دهد.

وی تصریح کرد که لیبرمن بهتر است از گذشته درس بگیرد و دست از یاوه گویی‌های خود بردارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل