بازدید 3097

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت

کد خبر: ۸۴۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 21 October 2018

سرپرست موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی مرکز سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی ترم تحصیلی در این مرکز خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی منصفی‌راد با اعلام این خبر گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت در 17 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، حسابداری مالی، شبکه‌های کامپیوتری، بازی سازی رایانه‌ای، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، فناوری اطلاعات گرایش رسانه، مدیریت امور اداری، حقوق گرایش شورای حل اختلاف، حقوق ثبتی، ممیزی انرژی گرایش ساختمان، عمران گرایش نگهداری و مرمت ساختمان و عمران گرایش امور پیمان‌ها دانشجو می‌پذیرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، حسابداری مالی، حقوق ثبتی، فناوری اطلاعات در دو گرایش فناوری اطلاعات و امنیت اطلاعات و عمران در گرایش ساختمان سازی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منصفی راد اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و گفت: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان