بازدید 3870
۱
بازتاب

حمله قلعه‌نویی به نکونام:حرف‌هایش دیگر نخ‌نما شده!

کد خبر: ۸۴۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 21 October 2018

امیر قلعه‌نویی درباره آخرین وضعیت سپاهان و عملکرد خوب خط حمله تیمش با درخشش کی‌روش استنلی در گلزنی مدعی شد: هر جایی که امیر قلعه‌نویی و همکارانش حضور داشتند، یک فوتبال هجومی در دستور کار آنها بوده است. عملکردمان توام با قهرمانی و کسب آقای گلی بوده است. فرقی هم نمی‌کند که تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی استقلال اهواز، مس کرمان یا استقلال و سپاهان باشد!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپاهان که تیمش این هفته با پنالتی جنجالی بازی را در دقیقه 96 از نساجی  برد، گفت: دیگر در فوتبال ایران نمی‌توان مسائل حاشیه‌ای و عوام‌فریبی را تحمل کرد. بازی وقتی تمام شده، تمام شده است. من به دوستان این موضوع را توصیه می‌کنم. چطور ما وقتی در این هشت هفته ضرر کردیم، فقط نامه نگاری کردیم. من این موضوع را کلی می‌گویم. اصلا این را به خودم می‌گویم. ما الان با اشتباهات داوری باید ۲۵ امتیاز داشته باشیم. آیا ما به سراغ جوسازی رفتیم؟

امیر قلعه نویی در ادامه گفت: متاسفانه بعد از بازی با نساجی سنگ‌اندازی‌ها شروع شده است. شش هفته است که از داوری لطمه می خوریم در همین هفته گذشته مقابل نساجی پنالتی و گل صد در صد ما را نگرفتند اما هیچ کس به آن اشاره‌ای نکرد. این چیزها در فوتبال دیگر نخ‌نما شده است. خدا را شکر آقای نکونام حافظه‌اش قوی است چرا این صحبت‌ها را هفته قبل انجام نداده است؟ مگر کارشناسان نگفتند که روی سعید آقایی پنالتی صورت گرفت؟ این چیزها دیگر در فوتبال نخ‌نما شده است و آمار نشان می‌دهد که سپاهان بیشترین لطمه را از داوری خورده است. ما هیچ زمان تیم حریف را مقصر جلوه نداده‌ایم و محترمانه به کمیته داوران نامه نوشتیم که آن را رسیدگی کنند ولی به دنبال تبلیغات منفی نیستیم. من یک سوال از آقای نکونام دارم. چرا درباره پنالتی که هفته گذشته روی سعید آقایی رخ داد، صحبت نکرد؟

او درباره جذابیت‌هایی که تقابل قلعه‌نویی با استقلال دارد، گفت: ان‌شاءالله این جذابیت‌ها به بازی کمک کند و مسائل دیگری پیش نیاید.

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا در داخل سپاهان از او قهرمانی می‌خواهند، توضیح داد: روزی که با دوستان در باشگاه سپاهان صحبت کردیم، هدف‌گذاری کردیم. آیا کسی فکر می‌کرد که رئال مادرید با سرمربی سابق اسپانیا نتایج بدی کسب کند. کسی که وارد فوتبال شود و همان ابتدای کار بگوید من فلان کار را انجام می‌دهم، چیزی از فوتبال نمی‌داند. در فوتبال باید هدف‌گذاری کرد. شاید به این هدف برسید و شاید در رسیدن به آن ناکام باشید. نمونه این موضوع رئال مادرید و منچستر یونایتد است. آن زمان که دغدغه ما زمین تمرین و هواپیما بود آنها چنین مشکلاتی نداشتند. ما وقتی می‌خواهیم به جم، مسجدسلیمان یا شهرهای دیگری برویم، با مشکل روبرو هستیم. اما تیم‌های بزرگ اروپایی چنین مشکلاتی را هم ندارند. از الان هم می‌گویم که در نیم‌فصل باید سه، چهار بازیکن جذب کنیم که در کورس قهرمانی باقی بمانند! دوباره می‌گویم اگر سازمان لیگ رقم قراردادها را منتشر کند، سپاهان از نظر هزینه تیم پنجم لیگ برتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برخي اقايان بعضي اوقات انقدر جنتلمن و مودب ميشوند كه غير قابل باور است البته در صورتيكه داوري بهر دليل بنفع انها بوده باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها