بازدید 13910

علت قتل فجیع زن جوان مهریه نبوده است

کد خبر: ۸۴۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 21 October 2018

ایسنا نوشت: بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تربت حیدریه بر خلاف آنچه که مطرح شده، عامل قتل زن جوانی در یکی از توابع این شهرستان مطالبه مهریه نبوده چرا که وی سال گذشته مهریه خود را دریافت کرده است.

حسین یزدانخواه اظهار کرد: چند روز گذشته زن و شوهری با یکدیگر مشاجره کرده و زن از همسر خود به دلیل فحاشی شکایت کرد و قاضی، پرونده را به پاسگاه سرهنگ تربت حیدریه ارجاع داد و پس از بررسی‌های انجام شده آن‌ها را به صلح و آشتی دعوت کردند. وی به انجام قتل بعد خروج از پاسگاه اشاره کرد و افزود: پس از خروج دوباره جر و بحث بالا گرفته و قاتل یک بار با ضربه ماشین، مقتول را به زمین انداخته و در همان حالت دو بار دیگر از روی وی رد شده است. بازپرس این پرونده قتل بیان کرد: این اتفاق حوالی ساعت 12 مقابل پاسگاه رخ داد و قاتل ظرف 30 ثانیه از محل جرم متواری گشت. یزدانخواه با اشاره به گفته‌های قاتل افزود: قاتل پس از فرار خودروی خود را در یکی از روستاهی اطراف مخفی کرده و به سمت مشهد متواری شد که حدود ساعت سه بامداد روز بعد خود را به آگاهی تربت حیدریه معرفی می‌کند و اکنون در بازداشت برای تکمیل پرونده به‌سر می‌برد. این مقام قضایی گفت: در بسیاری از اخبار انتشار یافته علت قتل طلب مهریه عنوان شده که کذب است زیرا یک‌سال گذشته مقتول مهریه خود که یک قطعه زمین بوده دریافت کرده و از مدت‌ها پیش با همسر خود درگیری داشته تا اینکه بالاخره نزاع و درگیری آنان منجر به قتل وی شد. قاتل در بازجویی‌های انجام شده به قتل در حالت تاری دید بر اثر عصبانیت اعتراف کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
برخی از زن و مردها نمیدونم از همدیگر چی میخوان!!!
آقا وقتی نمی تونید با هم زندگی کنید چه اصراری بر زندگی است !!! خوب جدا بشید.
چرا باید اینقدر روی روح و روان هم باشید تا جونتون به لب برسه و دست به اینکارها بزنید.
پاسخ ها
علیرضا
| United Kingdom |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
فشار خانواده ها که تحت هر شرایطی اصرار به بودن باهم میکنن و فکر میکنن با طلاق آبروشون رفته یا زندگی واسه بچه هاشون تمام شده . یه روز یه انتخابی طرف میکنه بعد چند ماه میفهمه اشتباه بوده دیگه کش دادن نداره آخرش میشه همین داستانا کاش یخورده همبه جا فکر کردن به حرف مردم به فکر روح و روان خودمون هم باشیم
امین بدیعی
| United States |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
عزیز برادر خیلی از زن و مردها در کمال آرامش و عقل و درایت به این نتیجه میرسند که نمیتونند با هم زندگی کنند و تصمیم به طلاق میگیرند اما قاضی محترم با وقتهای هشت ماهه تا یکساله این بنده خداها را اینقدر میبره میاره ، البته به خیال خودش میخواد زندگی مشترک اینها بهم نخوره ولی چنان با روح و روان آنها بازی میکند که متاسفانه کاری که نباید بشود می شود قتل آخرین اقدام هیجانی در این خصوص است بگذریم از هزار فتنه و فساد دیگری که در این کش دادنهای بی مورد وجود دارد !
دیگه حالا برای رد گم کردن صورت مساله را عوض میکنند تا دیگران هم تکرار نکنند زهی خیال باطل . عزیز من مهریه و سکه بازی زنها در آینده ای نه چندان دور منجر به قتل و کشتارهایی خواهد شد که مسوول حل نکردنش نماینده های مجلس در تصویب نکردن قانون و سپس قوه قضاییه خواهد بود.
مهریه رو بالاتر ببرید تا کینه و دشمنی ها بیشتر بشه بعد بگید نه تقصیر مهریه نبوده با هم نمیساختن!
بله کلا چیزی که در اسلام مایه مهر محسوب شده نمی توان عامل قتل آنهم از نوع فجیع باشد.
اگه چشماش تار بوده مقتول رو ندیده، چه طور رانندگی کرده و ظرف 30 ثانیه فرار کرده؟! درج خبر نباید حس جانبداری از قاتل رو القا کنه. مشاجره بوده که بوده، دلیل نمی شه که قتل انجام بشه.
خب پس مشکل حل شد
وقتی آدم بچه داشته باشه نمی تونه به راحتی برای جدایی تصمیم بگیره، هی صبوری می کنی، هی تحمل می کنی، هی فکر می کنی شاید یه روزی همه چی بهتر بشه...... ولی نمیشه..... نه می تونی جدا بشی، نه می تونی زندگی کنی.... فقط" زنده ای"، تا روزی که پیمونه ت پر بشه و خلاص.......
میشه یواش یواش مهریه خیلی مسائل دیگه به باری میاره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار