بازدید 4316
۱

بازسازی ضربتی آزادی برای فینال آسیا بادستورویژه

کد خبر: ۸۴۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲ 21 October 2018

در فاصله 72 ساعت به شروع دیدار حساس پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی، انجام کارهای زیرساختی و اجرایی در استادیوم آزادی به طور مستمر در حال انجام است.

به گزارش تابناک ورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین بازدید خود از استادیوم آزادی پیش از فینال احتمالی لیگ قهرمانان آسیا، لیستی از مشکلات و معایب این استادیوم را ذکر کردند که باید بررسی و در نهایت برطرف شود. بر همین اساس در فاصله کوتاه باقی مانده تا دیدار پرسپولیس و السد قطر مسوولان استادیوم آزادی اقدام به انجام برخی نوسازی و بهسازی معایب مورد اشاره کرده‌اند. از جمله این معایب که اکنون در دست اجرا و تعمیر است به تونل استادیوم مربوط می‌شود که ورودی اصحاب رسانه و بازیکنان را از یکدیگر جدا می‌کند.

بخشی از سکوها نیز که از سوی باشگاه پرسپولیس نیز برای بازی مقابل السد غیرقابل استفاده اعلام شده و در حال تعمیر است در حال بهسازی قرار دارد. مسوولان استادیوم در نظر دارند اقدام به تعمیر و نوسازی اتاق داوران و همچنین اتاق مربوط به اصحاب رسانه و جایگاه ویژه نیز کنند تا این بخش را تا پیش از جدال با السد به اتمام برساند. فاز بعدی تعمیرات و بهسازی استادیوم آزادی نیز به بعد از بازی مقابل السد سپرده شده است و انتظار می‌رود با صعود پرسپولیس به فینال این اقدامات تسریع یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همین مونده بود که یکی از خارج بیاد ایرادات ورزشگاه رو بگیره.یعنی ما تو این کشور عقلی نداشتیم که در این خصوص فکری بده ؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر