بازدید 2615

تردد در مرز‌های شلمچه و چذابه روان است

کد خبر: ۸۴۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 20 October 2018

رئیس پلیس راهور استان خوزستان از تردد روان در مرز‌های شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: تمامی امکانات و تجهیزات برای ارائه خدمت به زائران توسط پلیس راهور استان مهیا شده است.

به گزارش میزان سرهنگ "منصور جمشیدی" با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گونه مشکل ترافیکی در مرز‌های شلمچه و چذابه وجود ندارد، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تردد در این دو مرز روان است و بحمدلله در این چند روز تلفات جانی و یا تصادف منجر به مصدومیت در مرز‌های خوزستان نداشتیم.

رئیس پلیس راهور خوزستان اظهار داشت: امید می‌رود، زائرانی که با خودرو‌های شخصی به مرز‌های شلمچه و چذابه سفر می‌کنند، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: از امروز پلیس‌های راهور چند استان کشور نیز به منظور کمک به کنترل تردد و ارتقاء طرح ترافیک جاده‌های منتهی به مرز‌های شلمچه و چذابه در استان خوزستان مستقر می‌شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از ابتدای ورودی‌های استان تا مرز‌های شلمچه و چذابه به خصوص در نقاط حادثه‌خیز به طور خاص نیرو‌های راهور مستقر شده اند.

سرهنگ جمشیدی در پایان از زائران اربعین حسینی خواست که خودرو‌های خود را در پارکینگ‌های پیش بینی شده در مرز‌ها پارک کنند تا زمینه تردد روان زائران فراهم شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها