بازدید 3557

براتی:هیچ مذاکره‌ای درفیفا برای ماندن تاج نداشتم

کد خبر: ۸۴۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 20 October 2018

احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی خبرها مبنی بر مذاکره با مقامات فدراسیون جهانی برای ماندن تاج، تأکید کرد که در سفری که به مقر فیفا داشته، هیچ مذاکره‌ای با هیچ فردی در فیفا جز مسائل و تدوین مقررات حقوقی نداشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال درباره حضور در سمینار تطبیق مقررات فیفا به سایت فدراسیون فوتبال گفت: سمینار تطبیق مقررات فیفا دو سال است که در مقر فیفا برگزار می‌شود. سال گذشته حدود 30 کشور و امسال 130 کشور به این سمینار دعوت شدند و فیفا برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری این سمینار را از ماه‌ها قبل انجام داده بود.

وی ادامه داد: موضوعاتی از قبیل تدوین مقررات و دستورالعمل‌های مدیریت ریسک، کدهای رفتاری، تدوین مقررات و مراحل برگزاری معاملات، کنترل انطباق اقدامات و تصمیمات بخش‌های مختلف فدراسیون با مقررات از جمله موارد مطروحه بود. علاوه بر نمایندگان 130 فدراسیون دعوت شده، همچنین مسئولان بخش‌های مرتبط در فیفا و نمایندگان یوفا و AFC و سایر کنفدراسیون‌ها در این رویداد مهم شرکت و تجارب خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

براتی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه دستاوردهای این سفر تأثیرات مثبتی در ارتقا استانداردهای قانونی فدراسیون داشته باشد، گفت: هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ فردی در فیفا به جز مباحث حقوقی و تدوین مقررات نداشته‌ام و این موضوع از اختیارات اینجانب نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان