بازدید 3934
کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸

یخکشی هم در ثانیه آخر شکست خورد

کد خبر: ۸۴۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 20 October 2018

نماینده جوان وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی ایران که نخستین تجربه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را پشت سر می‌گذارد در دومین مبارزه برابر نفر سوم جهان از کوبا در حالیکه تا ثانیه پایانی ۸ بر ۶ پیش بود، شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های ۴وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست مجارستان، محمد باقر یخکشی نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر بونه رودریگز دارنده مدال برنز جهان از کوبا به روی تشک رفت و در پایان و در حالیکه تا ثانیه پایانی ۸ بر ۶ پیش بود با کمرگیری به روی پل رفت و ۱۰ بر ۸ ناباورانه شکست خورد.

یخکشی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس برابر عباس رحمان‌اف نفر سوم آسیا از ازبکستان ۷ بر صفر پیروز شد. یخکشی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد. در ادامه این رقابت‌ها پرویز هادی در سنگین وزن پس از کسب ۲ پیروزی قاطعانه برابر روبرت باران از لهستان و ابراهیم سعیدوف نفر سوم المپیک از آذربایجان باید در مرحله یک چهارم نهایی در یک مبارزه سخت برابر طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه به روی تشک برود.

مصطفی حسین‌خانی و حسن یزدانی در اوزان ۷۴ و ۸۶ کیلوگرم نیز دیگر نمایندگان ایران در روز نخست بودند که به ترتیب برابر جردن باروز با نتیجه ۴ بر ۳ و دیوید تیلور با نتیجه ۱۱ بر ۶ شکست خوردند و برای اینکه بتوانند راهی گروه بازنده‌ها شوند باید منتظر صعود رقبای شان به دیدار فینال باشند. دیوید تیلور موفق شده تا این لحظه با شکست تمامی رقبا راهی نیمه نهایی شود.جردن باروز نیز باید در یک چهارم نهایی در مبارزه‌ای سخت به مصاف سیداکوف از روسیه برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار