بازدید 3915

دولت باید توجه ویژه‌ای به اقشار کم درآمد داشته باشد

کد خبر: ۸۴۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 20 October 2018

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت‌: با توجه به افزایش درآمدهای دولت، دولت باید نسبت به افزایش حقوق کارمندان و به ویژه اقشار کم درآمد جامعه اقدام کند.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر موافقت دولت با افزایش حقوق کارمندان و مخالفت دولت با افزایش حقوق کارگران، بیان‌ کرد: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و هزینه‌هایی که در بخش‌های مختلف در حال‌ بالا رفتن است، دولت باید برای بودجه سال 97 اصلاحیه ای به مجلس شورای اسلامی بیاورد. در این اصلاحیه بایستی با در نظر گرفتن شرایط کشور تغییراتی در ارقام رخ دهد.

وی در ادامه‌ اظهار کرد: همان طور که درآمدهای دولت تغییراتی داشته است، درآمد مردم نیز باید تغییر کند. امسال درآمد دولت از محل ارز افزایش یافته است و می‌تواند منبعی باشد که دولت از آن برای تغییر حقوق کارمندان و کارگران استفاده کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت‌: در ترمیم بودجه مجلس شورای اسلامی باید توجه لازم را به وضعیت کارگران و بازنشستگان داشته باشد. طبیعی است که این گروه بیش از همه اقشار تحت تاثیر تحولات اقتصادی قرار می‌گیرند. لذا مجلس شورای اسلامی برای تغییر حقوق این گروه که با کمترین درآمدها زندگی خود را مدیریت می‌کنند، توجه ویژه‌ای خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی