بازدید 3016

ابهام جدی در تمدیدرسمی قرارداد کی‌روش با فدراسیون ایران

کد خبر: ۸۴۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 20 October 2018

در حالی که کارلوس کی‌روش همچنان می‌گوید قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد مسئولان فدراسیون تاکید می‌کنند که این مربی پرتغالی قراردادش را تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه همچنان تاکید می‌کنند که قرارداد کی‌روش به امضا رسیده و تمدید شده است. حال می‌توان پرسید این قرارداد چه زمانی و کجا به امضا رسیده است؟ چرا خبر رسمی از آن منتشر نشده و تنها مهدی تاج به صورت شفاهی این خبر را اعلام کرد؟ چرا تصویری از قرارداد وجود ندارد؟ حالا که مسئولان فدراسیون فوتبال تاکید می‌کنند قرارداد کی‌روش تمدید شده بهتر است با انتشار عکس لحظه امضای قرارداد در سایت رسمی فدراسیون به ابهامات پایان دهند.

این ماجرا البته از سوی دیگر هم قابل بررسی است اینکه کی‌روش که می‌گویند پیشنهادهای زیادی داشته و دارد چگونه حاضر شده بدون قرارداد در ایران به فعالیتش ادامه دهد و البته هر روز از شرایط ابراز ناراحتی کند. چرا کی‌روش حاضر نشده قرارداداش را امضا کند و در این شرایط هم بدون قرارداد به کارش ادامه می‌دهد؟ تسنیم نوشته این روزها همه چیز درباره قرارداد کی‌روش و فدراسیون فوتبال مبهم است و باید دید در نهایت این معادله مجهول چه سرانجامی خواهد داشت.

ابهام جدی در تمدیدرسمی قرارداد کی‌روش با فدراسیون ایران

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار