بازدید 7952
۸

انتقاد تند مهراب قاسم‌خانی از تلویزیون

مهراب قاسم خانی ضمن کنایه به پخش متعدد ویژه برنامه کنکور در شبکه های مختلف تلویزیون، از والدینی که به فرزندانشان برای کسب رتبه برتر در کنکور فشار می آورند انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۴۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ 20 October 2018

مهراب قاسم خانی ضمن کنایه به پخش متعدد ویژه برنامه کنکور در شبکه های مختلف تلویزیون، از والدینی که به فرزندانشان برای کسب رتبه برتر در کنکور فشار می آورند انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مهراب قاسم خانی در واکنش به برنامه های متعدد تلویزیون برای کنکور در اینستاگرام نوشت: «دیگه فقط مونده تلویزیون روی کت گوینده خبرش تبلیغ کلاس کنکور بزنه و برنامه های مذهبی و پزشکی در باب فواید تست زنی برای روح و جسم فرزندان بسازه و میزگرد تاثیر مثبت خرید بسته های کمک آموزشی در پیشبرد اقتصاد کشور تشکیل بده...

تا وقتی این همه والدین خوش فکر و با درایت وجود دارن که با پشتکار مشغول دیوونه کردن فرزندان بیچاره شون برای کسب یه رتبه بالا تر توی کنکور هستن، اوضاع همینه.

تلویزیونم که الان کارش به جایی کشیده که واسه دوزار پول بیشتر حاضره روحشم به سفارش دهنده های آگهی بفروشه... فقط طفلی نوجوونایی که این وسط به خاطر چاق شدن جیب دوستان، توی بحرانی ترین سن، دچار بدترین استرس ها و بیماری های روانی میشن.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
راست گفته.
خوبه که این به اصطلاح سلبریتی ها در تمااااام زمینه ها کارشناس هستن! اونم از نوع کارشناس خبره!
خوبه که همه شون کلاس درس هم دارن: اینستاگرام و توئیتر! خوبه که همه شون شاگرد هم دارن: مردم بیکاری که وارد پیج هاشون میشن. و خوبه که تبلیغ کننده ی رایگان هم دارن: سایت هایی مثل تابناک
برنامه های مشارکتی بلای جان مخاطبان صداو سیما شده است .

برنامه های مشارکتی موجب ورود مافیای کنکور به رسانه ملی شده است .

برنامه های مشارکتی رسالت رسانه ملی و مسئولیت های قانونی ان سازمان را بشدت خدشه دار کرده و زیر سوال برده است .
ای کاش صدا و سیما به جای این تبلیغات که طبعا" برایش درآمدهای فراوانی به دنبال دارد و خانواده های کم بضاعت را به مشکل می اندازد کمی به فکر برنامه های فرهنگ سازی در باب ترافیک و علل کشته های زیاد در رانندگی و آداب رسوم فرهنگ ترافیک در شهرهای پیشرفته میپرداخت تا مردم با دیدن این فیلمها فرهنگ ترافیک و خوودرو سواری بیشتری پیدا می کردند تا خیابانها هرروز صبح و عصر مثل کلاف پیچیده در هم اعصاب و روانشان را به بازی نگیرد .
آفرین. کاملا درست و به جا فرمودید.
باعث اینهمه سخت شدن کمکور و استرس و ...همین تبلیغات و برنامه های کنکور تی وی هست که خانواده ها رو ناخوداگاه میندازه تو دام
خدا رفتگانت را بیامرزد که حق گفتی.
حرف حق زده
لايك
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان