بازدید 4747
گزارش

روز سیاه کشتی ایران با غیبت خادم در انتخابات فیلا

خادم چندماه پیش بعد از اختلافات جدی با وزیر ورزش ایران و برخی مقامات سیاسی کشور، از عضویت در هیات رییسه اتحادیه جهانی انصراف داده بود و خواستار تعیین تکلیف کناره گیری دستوری برخی کشتی گیران ایران در رقابت های مختلف شده بود.
کد خبر: ۸۴۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 20 October 2018

انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی عصر دیروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و رسول خادم تصمیمش را علنی کرده و از هیات رییسه فیلا کنار رفت تا ضربه ای بزرگ بر پیکر کشتی تازه جان گرفته ایران وارد شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در این انتخابات 15 نفر از کشورهای مختلف جهان کاندیدا شده بودند که در پایان 7 نفر شامل پیتر باخچا از مجارستان، استفان دزدیک از آمریکا، الشهرانی از قطر، سیلوا از پرتغال، دولت تورلیخانوف از قزاقستان، خانم ناتالیا یاریگین از روسیه و خانم ژانگ از چین با رأی اعضا به عضویت هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در آمدند.

روز سیاه کشتی ایران با غیبت خادم در انتخابات فیلا

شش نفر از اعضا در دور اول انتخاب شدند و خانم ژانگ از چین نیز در دور دوم با بیشترین رأی عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی شد. این انتخابات در شرایطی برگزار شد که رسول خادم پیش از این از عضویت در هیات رییسه اتحادیه جهانی به دلایل نامعلومی انصراف داده بود و در این انتخابات هم حضور نداشت. 

رسول خادم چندماه پیش بعد از اختلافات جدی با وزیر ورزش ایران و برخی مقامات سیاسی کشور، از عضویت در هیات رییسه اتحادیه جهانی انصراف داده بود و خواستار تعیین تکلیف کناره گیری دستوری برخی کشتی گیران ایران در رقابت های مختلف شده بود. او حتی از ریاست کشتی ایران هم انصراف داده بود اما با پادرمیانی برگشت هرچند تصمیمش درمورد فیلا به قوت خود باقی مانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی