بازدید 3721
۱
کی‌روش ناجی قلعه نویی!

نجات سپاهان ازدام نساجی باپنالتی دقیقه96

سپاهان با این برد ۱۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کم‌تر نسبت به پدیده در رده دوم جدول قرار گرفت. نساجی نیز با ۷ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.
کد خبر: ۸۴۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 19 October 2018

سپاهان در آخرین ثانیه های وقت اضافه موفق به شکست نساجی قائم شهر در ورزشگاه نقش جهان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان نساجی قائمشهر بود. ابتدا نساجی قائم‌شهر به گل نخست رسید اما یاران قلعه‌نویی دو گل به ثمر رساندند. این بازی تا  دقیقه 92 با برد سپاهان همراه بود که نساجی گل تساوی را روی ریباند به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و استنلی کی‌روش در دقیقه ۶+۹۰ گل سوم و پیروزی بخش تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه نساجی کرد.

سجاد آشوری در دقیقه۱۰ و فرشاد فرجی در دقیقه ۹۲ برای نساجی قائم شهر موفق به گلزنی شدند. برای سپاهان نیز استنلی کی‌روش در دقیقه ۱۵ و ۶+۹۰ و سجاد شهباززاده در دقیقه ۸۳ گل زدند. سپاهان با این برد ۱۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کم‌تر نسبت به پدیده در رده دوم جدول قرار گرفت. نساجی نیز با ۷ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

شرح گل

سپاهان 0 - نساجی 1 (دقیقه 10: سجاد آشوری): رحمان جعفری فرار سریعی از بین مدافعان سپاهان داشت و از زاویه بسته شوت‌زنی کرد که توپ را نیازمند برگشت داد و در ادامه مجددا توپ به جعفری رسید ولی این بار شوت او در برخورد با شفیعی ریباند شد تا در نهایت سجاد آشوری با شوت زمینی پای چپ دروازه سپاهان را باز کند.

سپاهان 1 - نساجی 1 (دقیقه 15: کی‌روش استنلی): مهرداد محمدی در سمت راست محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد و بدون مکث ارسال کوتاهی با پای راست داشت که سانتر او را کی‌روش استنلی با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود.

سپاهان 2 - نساجی 1 (دقیقه 83: سجاد شهباززاده): اشتباه عبدالله‌زاده در دفع توپ موجب شد تا توپ به سعید آقایی برسد تا ارسال این بازیکن تعویضی سپاهان را سجاد شهباززاده بالاتر از مدافعان نساجی تبدیل به گل کند.

سپاهان 2 - نساجی 2 (دقیقه 2+90: فرشاد فرجی): محمدمهدی نظری بعد از دریافت پاس علی شجاعی، شوت بغل پا زد که نیازمند دفع ناقصی روی ضربه او داشت تا در ریباند فرشاد فرجی دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

سپاهان 3 - نساجی 2 (6+90: کی‌روش استنلی): پنالتی اعلام شده به سود سپاهان را کی‌روش استنلی به سمت راست دروازه نساجی زد تا سومین گل طلایی پوشان در لحظات آخر به ثمر برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تیمی که دفاعی بازی کنه اول و آخرش باخت هستش و نساجی هم با این بازی هاش درست مثل آسانسور دوباره میره دسته یک تمام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل