بازدید 6385
۱

افشاگری قلعه نویی علیه دو بازیکن استقلال

کد خبر: ۸۴۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 19 October 2018

قلعه‌نویی برای نخستین بار از مواضع استادش علی پروین انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، ملی پوش سابق و شاگرد علی پروین در دهه 60 و 70، با ابراز گلایه از اسطوره پرسپولیسی ها در نشست خبری گفت: علی پروین بزرگ فوتبال ایران است اما من از او گلایه دارم. چرا فقط وقتی به استیلی توهین شد او به این قضیه ورود کرد؟ چرا در سالیان گذشته و هنگام توهین‌های گذشته، او ورود نمی‌کرد؟

سرمربی کنونی سپاهان ادامه داد: هفت سال است با این گروه در حال مبارزه هستم و هزینه‌های زیادی نیز داده‌ام. یک سال در استقلال، تنها با 6 نفر کار کردم اما هیچکدام از پیشکسوتان استقلال از من دفاع نکردند. اگر هر بلایی سر ما بیاید حق ماست. اگر کادرفنی تیم ملی به استیلی توهین می‌کند به خاطر کم‌کاری‌های ما است. چرا مدیر رسانه‌ای تیم ملی باید خارج از ایران بیاید و مدیر اجرایی تیم ملی یک خارجی باشد؟ در خصوص این مسائل حرف هم بزنیم برای ما مشکل درست می‌کنند. زمان حضور من در استقلال 13 بازی را از رقبای خود جلو بودیم اما یا آن دیدارها را واگذار کردیم یا به تساوی رسیدیم. بعد از بررسی نیز مشخص شد رد پای دو بازیکن در این مسئله مشخص بوده اما کسی به آن توجه نکرد. چرا کمیته اخلاق و کمیته انضباطی هیچ ورودی به این پرونده نکردند و بعد از مدتی نیز این موضوع را بستند؟

وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید در روزهای آینده این آقایان 2،3 پله نیز بالاتر می‌روند و بعد از استیلی به کسان دیگری نیز توهین می‌کنند. وقتی در گذشته در مقابل رفتارهای این آقایان سکوت می‌کردیم حالا باید انتظار چنین رفتارهایی را نیز داشته باشیم. برخی از کسانی که از تیم ملی اخراج شدند برای بازگشت التماس کردند. معلوم است در این شرایط مدیر رسانه‌ای تیم ملی و مدیر اجرایی باید خارجی باشند. ما غیر از کی‌روش در ایران مربیان خارجی مانند ولاسکو، برانکو و کرانچار را نیز داریم اما هیچکدام از آنها مانند این آقا رفتار نمی‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
كوجك مرد بزرك فوتبال ما كه با همه كارشكنيها ودشمنان مورداشاره ماشااله هميشه حتي با حضور مربيان دلاري سنكين جزو جهار تيم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر