بازدید 2404
۱
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

دونرخی کردن بنزین از سوی دولت ممنوع است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معتقد است که دونرخی کردن بنزین از سوی دولت ممنوع است.
کد خبر: ۸۴۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 18 October 2018

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معتقد است که دونرخی کردن بنزین از سوی دولت ممنوع است.

عبدالله سامری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال دونرخی شدن بنزین تا پایان سالجاری، گفت: به هیچ‌وجه موضوع دونرخی شدن بنزین نه از سوی دولت و نه مجلس مطرح نیست.

وی افزود: طبق مصوبه مجلس و براساس قانون بودجه سال 97، دولت موظف شده تا نرخ بنزین را تا پایان سالجاری ثابت نگه دارد و هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت بنزین ممنوع و خلاف مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با تأکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین موجب می‌شود تا تورم در قیمت انواع کالاهای اساسی بیشتر شود، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس با هرگونه تغییر و یا افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی مخالف‌اند.

سامری تصریح کرد: ما هم در مجلس می‌پذیریم که قیمت بنزینی که به مردم در کشور عرضه می‌شود، واقعی نیست و با قیمت واقعی آن فاصله بسیاری دارد، اما در شرایط فعلی هرگونه افزایش قیمت و یا دونرخی کردن آن به صلاح کشور نیست و موجب فشار بیشتر به اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: درخواست بنده از دولت این است که در شرایط فعلی یارانه‌‌‌های بیشتری برای بنزین اختصاص دهد تا از قاچاق آن نیز جلوگیری به عمل آید، مجلس نیز در این مسی کمک‌حال دولت خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این قیمت واقعی را چه کسی تعیین می کند ؟ و چقدر است؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی