بازدید 2399
۱

هزینه واقعی کالج‌های آمریکا چقدر است؟

کد خبر: ۸۴۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 18 October 2018

شهریه متوسط مؤسسات آموزش عالی دولتی آمریکا برای سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ تقریباً مانند سال گذشته مانده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از اجوکیشن دایو، بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد هزینه تحصیلی دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکایی با احتساب تورم برای سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ ثابت مانده است. بعضی از کالج‌ها و دانشگاه‌ها به امید جذب دانشجوی بیشتر، شهریه‌ها را کم کرده‌اند یا مانع از افزایش هزینه‌های تحصیلی شده‌اند.

سال‌های بعد از رکود مالی بزرگ، شهریه‌های دانشگاهی به‌شدت افزایش یافتند، به‌طوری‌که شهریه مؤسسات آموزش عالی دولتی دو و چهار ساله تا ۳۰ درصد و مؤسسات خصوصی تا ۱۴ درصد افزایش داشتند. این روند صعودی در سال‌های اخیر کاهش داشته، درواقع شهریه‌ها طی پنج سال گذشته در مؤسسات آموزش عالی دولتی هفت درصد و در مؤسسات خصوصی ۱۰ درصد بیشتر شده است.

هزینه واقعی دانشگاه‌ها و کالج‌ها در سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ ثابت مانده که بخشی از آن به دلیل افزایش گرانت‌های تحصیلی و مشوق مالیاتی برای دانشجویان است.

دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکا در حال تلاش هستند تا میزان ثبت‌نام دانشجویان را ثابت نگه دارند چراکه جمعیت جوانان در این کشور در حال کاهش است. همچنین فرایند سخت دریافت ویزا برای دانشجویان بین‌المللی باعث زیر سؤال رفتن ارزش تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا شده است. بسیاری از مؤسسات آموزش عالی آمریکا برای مقابله با کاهش دانشجویان شهریه‌های خود را کاهش می‌دهند یا تخفیف‌های بیشتری را در قالب گرانت برای دانشجویان فراهم می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خب چر حتی یک مورد قیمت نگفته اید ؟!
حد اقل بدونیم پزشکی های آنجا چقدر هزینه می کنند که آنقدر دریافت می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها