بازدید 10520
۳

هیئت بیعت عربستان درصدد تعیین جانشین ولیعهد

کد خبر: ۸۴۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰ 18 October 2018

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی به نقل از روزنامه فیگارو فرانسه گزارش داد هیئت بیعت عربستان جلسه ای سری برای انتخاب جانشین ولیعهد سعودی تشکیل داد.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، این روزنامه به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد اگر خالد بن سلمان سفیر عربستان سعودی در واشنگتن به عنوان جانشین ولیعهد تعیین شود این اقدام به معنای آن است که محمد بن سلمان نه به صورت فوری بلکه در میان مدت منصبش را ترک خواهد گفت.

فیگارو نوشت: در پرتو فشارهای روز افزون بین المللی که عامل آن ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی بوده است هیئت بیعت چند روزی است که مساله محمد بن سلمان -که تردیدهای بسیاری درباره او ایجاد شده- را مورد اهتمام قرار داده است.

این روزنامه افزود: از یک منبع عربستانی در ریاض از این خبر مطلع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
گم شدن (البته مثله شدن بهتر است) این روزنامه نگار آبروی نداشته عربستان را بیش از پیش در جهان برده است! از دست آمریکا هم دیگر کاری بر نمی آید!
رژیمی دست نشانده استعمار که به قول و قرارهای درون قبیله ای خود هم وفادار نیست! باطل اندر باطل
به نظر من اینها عملیات روانی و خبری برای کاهش فشار بر محمد بن سلمان است. اینها دستشان به خون مردم یمن و سوریه و عراق هم آلوده است. اینها در ترور مردم ایران هم دست دارند. اینها 700 حاجی را کشتند با سومدیریت و اصلا به روی خود نیاوردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل