بازدید 9946
۶

پدر بی‌رحم دو دختر خود و والدین همسرش را کشت

کد خبر: ۸۴۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰ 18 October 2018

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهم به قتلی خبر داد که در یک اقدام جنون آمیز چهار عضو خانواده اش را به قتل رسانده بود.

سرهنگ کیوان ظهیری در گفت و گو با میزان اظهار داشت :حادثه قتل وحشتناک خانواده کی درمحله نبرد ساعت ۱۵بعد از ظهرامروز با حضور دو مرد قوی هیکل به کلانتری ۱۳۲نبرد مرد ۴۷ ساله ای که ادعا می کرد قهرمان سابق بوکس است پرده از راز یک جنایت فجیع خانوادگی برداشت و گفت:شب گذشته با تهیه شیر موزمسوم به مواد خواب آور دو دختر ۱۹و۱۷ساله ام را به همراه پدر و مادر همسرم مسموم کرده و سپس با استفاده از چاقوی ۴۰سانتی متری هر چهار نفر را به طرز وحشتناکی به قتل رساندم .

متهم به قتل که بعد از این جنایت بیست و چهار ساعت بالای سر اجساد دخترانش منتظر مانده بود ساعت ۱۴ظهر امروز در تماس تلفنی با برادر بزرگش موضوع را با او در میان گذاشته و به عنوان قاتل خود معرف به کلانتری مراجعه می کند .

سرهنگ ظهیری با اعلام اینکه بلافاصله با اعتراف متهم و هماهنگی مقام قضایی ماموران به آدرس محل جنایت مراجعه کرده و اجساد هرچهار قربانی را کشف کردند افزود :بنا بر اظهارات متهم وی به خاطر اختلافات شدید خانوادگی با همسرش اقدام به این جنایت کرده است و در زمان قتل همسرش در خانه نبوده است.

متهم با دستور بازپرس کشیک قتل در اداره دهم آگاهی تهران بزرگ بازداشت است و تحقیقات درباره وی همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶
خاک تو اون سرت کنن وحشی... اختلاف داری طلاق بده خب...
کاریش نداشته باشید، فقط عکس دختراشو بذارید جلوش، وقتی حالش جا اومد، خودش خودشو جوری تیکه تیکه میکنه که هیچ قانون و جلادی نتونه اون بلا را سرش بیاره
اشتباه نمیکنید؟ خبر مربوط به آمریکا نیست؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
دقیقا
تو ایران که از این اتفاقا نمی افته
حتما مربوط به بلاد کفر است
مردم بیمار
ملته رها شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل