بازدید 3589

دستگیری یکی از عوامل شهادت محیط بان گلستانی

کد خبر: ۸۴۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ 18 October 2018

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری یکی از عوامل مرتبط با عاملان شهادت صبح امروز محیط‌بان پارک ملی گلستان خبر داد و گفت: افراد شرکت در این حادثه شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

امیر عبدوس در گفت‌وگو با فارس در خصوص پیگیری‌های انجام شده درباره شناسایی و دستگیری عاملان جنایت صبح امروز پارک ملی گلستان اظهار کرد: یکی از افراد مرتبط با هشت نفر شکارچی غیرمجاز که درگیری مسلحانه با آنها باعث شهادت یکی از محیط‌بانان پارک شد دستگیر شده است.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از این فرد، تمامی افراد شناسایی شده و پیگیری‌ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان در پاسخ به سوال خبرنگار درباره هویت این افراد تصریح کرد: تمامی آنها از افراد بومی استان گلستان هستند و هویت آنها شناسایی شده است.

عبدوس در پاسخ به این سوال که چرا محیط‌بانان از جلیقه ضدگلوله استفاده نکردند، بیان کرد: تمامی محیط‌بانان و پاسگاه‌های محیط‌بانی ما دارای جلیقه ضد گلوله هستند و حتی استفاده از این جلیقه به آنها ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: امکانات در اختیار محیط‌بانان قرار دارد و اینکه فرد از امکانات استفاده کند یا خیر و یا اینکه چرا همکاران در این حادثه از جلیقه استفاده نکردند موضوعی است که جای بحث دارد.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر محیط‌بان شهید «تاج محمد باشقره» ساعت 12 و 30 دقیقه فردا (پنجشنبه) از مقابل بیمارستان طالقانی گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر