بازدید 2340

واکنش رئیس‌فراکسیون‌اهل‌سنت به‌ربوده‌شدن مرزبانان

کد خبر: ۸۴۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 17 October 2018

ایرنا نوشت: رئیس فراکسیون اهل سنت و نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: گروگانگیری و ظلم به افراد بی گناه از نگاه اسلامی، شرعی، انسانی و اخلاقی محکوم است.

علی کرد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گروهک های ترویستی، اشرار و حامیان جنایتکار آنها برای عملی کردن نقشه های شوم خود و ضربه زدن به اسلام و ایران اسلامی به انجام هر گونه عمل شنیع و غیر اخلاقی دست می زنند.
نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور پاکستان نباید به اشرار و گروهک های تروریستی اجازه دهد که در داخل و خارج از این کشور دست به اعمال خرابکارانه بزنند و آزادانه در آن کشور مستقر باشند و تردد کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته گروهکی تروریستی و کوردل موسوم به 'جیش الظلم' شماری از مرزبانان و مرزداران بسیجی پایگاه مرزی لولکدان از توابع بخش ریگ ملک شهرستان میرجاوه واقع در نقطه صفر مرزی این شهرستان را ربوده و به سمت کشور همسایه متواری شده اند که این اقدام گروهک تروریستی در نقطه صفر مرزی شهرستان میرجاوه را به شدت محکوم می کنم.
کرد ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم شریف و مرزدار این خطه ایران اسلامی از وزارت امور خارجه، وزارت کشور، شورای تامین، مسئولان دیپلماسی و دست اندرکار و همچنین علمای محلی و معتمدین منطقه می خواهم تا هرچه سریع تر با اتخاذ تدابیر لازم در جهت آزادی و بازگشت این عزیزان به کشور اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ‌ای اعلام کرد شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهرماه) عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌ شوند با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، تعدادی از مرزبانان ایران را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان ربودند.
در این اطلاعیه آمده است: عملیات تعقیب اشرار، تروریست ها و عوامل نفوذی دشمن و نیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر در مناطق مرزی قرار دارد.
این اطلاعیه می افزاید: از دولت پاکستان نیز انتظار می‌ رود با اشرار و تروریست هایی که در جوار مرزهای آنها لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس