بازدید 4535
۳

عزل رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۴۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 17 October 2018

به دلیل مشکلات پیش آمده در خصوص پذیرش دانشجویان در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد احتمال عزل رئیس مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه وجود دارد.

به گزارش مهر، طی چند روز گذشته از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسامی تعدادی از داوطلبان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد به عنوان ذخیره اعلام شد و واحدهای این دانشگاه اقدام به ثبت نام این دانشجویان کردند اما پس از آن تاکید شد که این فهرست ذخیره بوده و هیچ حقی برای افراد ایجاد نمی کند.

این درحالی است که برخی از این افراد اقدام به ثبت نام و پرداخت شهریه کردند اما پس از چند روز از سوی واحد محل قبولی به آنها اعلام شد که اسامی آنها تنها به عنوان ذخیره اعلام شده بود.

با اعلام اسامی از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برخی از داوطلبان که در دیگر دانشگاه ها پذیرفته شده بودند از محل قبولی خود انصراف و اقدام به ثبت نام در دانشگاه آزاد کرده بودند اما اکنون قبولی این افراد از سوی دانشگاه تایید نشده و همین امر موجب شده تا آنها متضرر شوند.

واکنش دانشگاه آزاد

به دلیل بروز مشکل و سردرگمی داوطلبان طی چند روز گذشته و اعتراضات خانواده های آنها و برای احقاق حق داوطلبان، از سوی سرپرست دانشگاه مامور پیگیری موضوع منصوب و پس از آن نیز سرپرست دانشگاه با صدور پیامی بر صیانت از حقوق داوطلبان تاکید کرد و گفت: حتما با متولیان این قصور و خاطیان برخورد می شود.

محمد مهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد همچنین روز گذشته اعلام کرد که اتفاقی که در حوزه پزشکی رخ داده، منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد.

وی درباره دلیل ایجاد این مشکل گفت: برخی از واحدها در ظرفیت ذخیره تا جایی که می توانستند دانشجو ثبت نام کردند و تنها به منافع واحد خود توجه داشتند و منافع مردم و سازمان را در نظر نگرفته اند.

آخرین خبرها از اقدامات دانشگاه آزاد برای برخورد با خاطیان

آخرین شنیده ها از احتمال عزل رئیس مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه حکایت دارد.

بر این اساس، قرار است پس از عزل رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا مهرادفر به عنوان معاون این مرکز منصوب شود.

همچنین قرار است بهروز طهماسب کاظمی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی با حفظ سمت سرپرستی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده گیرد تا رئیس این مرکز معرفی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با سلام
خدا را شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
اون بچه هايي كه با هزار ارزو و اميد ثبت نام كرده جلو فاميل با چه رويي بره بگه بيرونش كردن !چه سودي واسه اونا داره كه با روحيه شون بازي شده
عزل این آقا چه مشکلی را از دانشجویان رفع میکنه . مثل همیشه فقط فکر منافع خودشونن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار