بازدید 2406

حمایت پیام نور از ورزش قهرمانی با اعطای تسهیلات خاص

کد خبر: ۸۴۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 17 October 2018

رئیس دانشگاه پیام نور گفت:‌ سیاست این دانشگاه عمومی کردن ورزش و حمایت از ورزش قهرمانی در تمامی مراکز این دانشگاه به دلیل وجود پتانسیل‌های عظیم نیروی انسانی در آن است.

به گزارش فارس، محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور درباره آخرین وضعیت ورزش این دانشگاه گفت: ورزش دانشگاهی می‌تواند شور و نشاط را در بین دانشجویان ایجاد کند.

وی افزود: توسعه ورزش دانشگاهی می‌تواند علاوه بر افزایش نشاط در محیط‌های آموزش عالی منجر به شادی در جامعه شود.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور پتانسیل عظیمی از نیروی انسانی که در سرتاسر ایران اسلامی گستره آن است، دارد که نیروهای این دانشگاه اعم از استاد، دانشجو و کارمند می‌توانند در ورزش‌های همگانی شرکت مستمری داشته باشند.

زمانی گفت: سیاست دانشگاه پیام نور عمومی کردن ورزش در این دانشگاه و حمایت از ورزشکاران در تمامی مراکز و واحدهای وابسته به دانشگاه است ضمن اینکه تلاش ویژه‌ای داریم تا در منطقه، محله و شهرستان‌هایی که دانشگاه پیام نور در آن مستقر است ورزش را همگانی کرده و توسعه دهیم.

وی تصریح کرد:‌ ورزش قهرمانی در دانشگاه پیام نور با قدرت دنبال می‌شود و برهمین اساس امتیازات و حمایت‌های ویژه تسهیلات خاصی را برای این قشر از دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشجویانی که بتوانند در داخل ایران و عرصه بین ‌الملل مقام‌هایی را برای جمهوری اسلامی کسب کنند در مباحث شهریه تسهیلاتی را از دانشگاه دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تلاش داریم ورزش را در دانشگاه پیام نور بیش از پیش توسعه دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس