بازدید 3694

کی روش: مدرن بازی کردیم وبایدچهارتا می زدیم

کد خبر: ۸۴۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 16 October 2018

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل بولیوی در نشست خبری،گفت: بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم. فوتبال مدرن و فوتبال زیبا که کارهای ترکیبی زیبایی داشت. مطمئن هستم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند وقتی به منزل خود باز می‌گردند راضی هستند چرا که بازی خوبی را مشاهده کردند. از این بازی رضایت کافی دارند.

باید حدقل 4 گل به ثمر می‌رساندیم

وی افزود: باید کارایی ما بیشتر باشد. تنها توانستیم 2 گل در این بازی به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم حداقل باید 4 گل به ثمر می‌رساندیم. همانطور که گفتم نتیجه بازی‌های آماده سازی و دوستانه مهم نیست. مهم حفظ تعادل و هماهنگی تیم بود. تک به تک بازیکنان امشب استحقاق تبریک و تحسین از سوی ما را دارند. بازیکنان لیاقت این را دارند که هر چیزی که برای آماده سازی جهت حضور در جام ملت‌ها لازم است در اختیارشان قرار بگیرد.

باید تیم ملی را به خانه‌ دیگر هواداران در نقاط مختلف ایران ببریم

کی‌روش در ادامه تأکید کرد:‌ از هوادارانی که امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم. ما هنوز بازی‌هایی که در فیفا دی نوامبر است را پیش رو داریم. امیدواریم با دو تیم دیگر بازی دوستانه برگزار کنیم.تلاش می‌کنیم تا تیم ملی را در خانه‌های هواداران دیگر فوتبال در ایران ببریم. شهرهایی مثل اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز و یا شهرهای دیگر که هواداران ایران در سرتاسر ایران در آن حضور دارند ببریم. البته باید با تیم‌های مهمانمان که با آنها بازی داریم صحبت کنیم و امیدواریم بتوانیم هماهنگی لازم را برای برگزاری بازی در شهرهای دیگر به وجود بیاوریم. یعنی تیم ما‌ن را به هواداران تیم ملی نزدیک تر کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار