تعداد بازدید : 914
کد خبر:۸۴۳۴۶۱
کد خبر:۸۴۳۴۶۱
6508 بازدید
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ | ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
17 October 2018
چرتکه

جنگ مخفی بر سر قفسه سوپرمارکت‌ها

قیمت های «جایگذاری / Slotting fee» هزینه‌ای است که خرده فروشان بزرگ از تولید کنندگان می‌گیرند تا اجناس آنها را در فروشگاه هایشان در قفسه‌های مناسب قرار دهند تا آن محصول فروش خوبی داشته باشد. این قیمت بسته به نوع محصول، تولید کننده، و شرایط بازار برای یک محصول جدید متفاوت است. در آمریکا این مبلغ می‌تواند چیزی بین 25000 دلار تا 250000 دلار در فروشگاه های بزرگ متغیر باشد. جالب است بدانید که اکثر قفسه ها توسط شرکت های بزرگ پیش خرید می‌شوند. پس سری بعد که به یک فروشگاه زنجیره ای می‌روید، به جایگذاری اجناس هم دقت کنید، شاید محصولی که بیشتر از همه فضا را گرفته است و بیشتر از همه در جلوی چشم شماست بهترین محصول ممکن نباشد. در این ویدیو به جنگ مخفی تولید کنندگان برای تصاحب قفسه های فروشگاه‌‌های بزرگ می‌پردازیم.
گزارش خطا
ارسال نظر سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.