بازدید 2114

گوشت و برنج مورد نیاز دانشگاه‌ها تامین شد

کد خبر: ۸۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 16 October 2018

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد که با همراهی وزارت‌خانه‌های علوم، کشور، صنعت و جهادکشاورزی گوشت قرمز منجمد وارداتی و برنج مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی تامین شد.

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با فارس گفت: با تاکید وزیر علوم و به منظور پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت و راهبری تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری و جلوگیری از تاثیر منفی ناشی از بروز بحران اقلام اساسی به ویژه برنج، گوشت قرمز، مرغ و ماهی اقداماتی انجام شده‌ است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با هماهنگی وزارت علوم و همچنین وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و شرکت‌های ذیربط اقداماتی نظیر اخذ اطلاعات دقیق نیازهای غذاخوری‌های دانشجویی و ارسال اطلاعات به سازمان بازرسی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی در این راستا انجام شده است.

یزدان مهر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم موفق شدیم 3 مهر سالجاری از شرکت پشتیبانی امور دام میزان یک هزار تن گوشت منجمد وارداتی مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی به تفکیک استان را برای تحویل کالاهای مذکور به مدت 2 ماه دریافت کرده و برای تحویل کالای مذکور به واحدهای استانی ابلاغیه‌ای را صادر کند.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی هم اخیرا اعلام کرده است که به منظور تامین برنج مورد نیاز ۲ ماهه دانشگاه‌های دولتی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، پیام نور و نفت تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مقدار ۴ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۷۸۰ کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱ از قرار هر کیلوگرم 70 هزار ریال برای سراسر کشور تخصیص و مجوزهای فروش و تحویل آن در سامانه گسترش فن‌آوری نوین در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ مهر ثبت و آماده بهره‌برداری است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: با تامین اقلام اساسی، بزرگترین دغدغه دانشگاه‌ها و دانشجویان حل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار