بازدید 3539
نماینده یک شرکت جمهوری چک:

راه‌های نقل و انتقال پول به ایران را می‌دانیم

نماینده یک شرکت تولیدی جمهوری چک با بیان اینکه نباید از تحریم‌ها ترسید، گفت: ما خواهان تجارت با ایران هستیم و راه‌هایی برای نقل و انتقال پول با ایران وجود دارد.
کد خبر: ۸۴۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 15 October 2018

نماینده یک شرکت تولیدی جمهوری چک با بیان اینکه نباید از تحریم‌ها ترسید، گفت: ما خواهان تجارت با ایران هستیم و راه‌هایی برای نقل و انتقال پول با ایران وجود دارد.

به گزارش فارس، سواک پلوک چومبا سفیر جمهوری چک امروز در نشست خبری روز تجارت جمهوری چک در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، گفت: دیروز درباره تجارت با ایران با شرکت‌های کشورمان صحبت کردیم و به آنها گفتیم که اگر در ایران بمانید، حتماً می‌توانید با مردم ایران تجارت کنید، زیرا آنها مردمانی بسیار قوی هستند و باید ایران را حمایت کرد و این امر برای ما بسیار مهم است. 

وی افزود: امیدواریم اروپا نیز بتواند به ما کمک کند تا با یکدیگر تجارت داشته باشیم. 

* از برداشتن تحریم‌های ایران خوشحال می‌شویم

در ادامه یانکاوان رئیس اتاق مشترک چک و ایران اظهار داشت: از سال 2015 اتاق ایران و چک فعال شده است و این اتاق می‌خواهد برای برقراری روابط تجاری به دو کشور کمک کند. 

وی با تأیید سخنان سفیر چک اظهار داشت: جمهوری چک می‌خواهد در تجارت به ایران کمک کند، تا این همکاری موفقیت‌آمیز باشد. 

کاوان اظهار داشت: در سال 2016 که تحریم‌های ایران برداشته شد ما بسیار خوشحال شدیم و امیدواریم در آینده نیز این تحریم‌ها نباشد تا همکاری ما بیشتر شود. 

* راه‌های نقل و انتقال پول با ایران را می‌دانیم 

نماینده یک شرکت از کشور چک در ادامه این نشست، گفت: شرکت ما یک صنعت مادر است و تمام نیازهای ایران را می‌توانیم تأمین کنیم. 

وی با بیان اینکه شرکتش به دنبال راه‌های نقل‌وانتقال پول از ایران است و نباید از این شرایط ترسید، گفت: حفاری در عمق، حمل مواد معدنی، آموزش کارگران و امنیت از جمله خدماتی است که شرکت ما می‌تواند ارائه دهد.

نماینده این شرکت از کشور چک، اظهار داشت: ما محصولاتمان را به روسیه نیز فرستاده‌ایم، ایران کشور بزرگی است و امیدواریم که با ایران تجارت داشته باشیم.

وی اظهار داشت: ما می‌دانیم چگونه محصولاتمان را به ایران بفروشیم، با شریک ایرانی هماهنگی می‌کنیم و از اتاق بازرگانی ایران و چک کمک می‌گیریم. 

نماینده یک شرکت از کشور چک در پاسخ به این سؤال که چگونه در تجارت با ایران می‌توانید نقل و انتقال پول را انجام دهید، گفت: من در بانک کار نمی‌کنم ولی می‌دانم که حتماً راه است، چون ما شریک داریم. اولین راهی که می‌توانیم استفاده کنیم از طریق بانک‌هایی است که مشمول تحریم‌های آمریکا نمی‌شود.

وی اظهار داشت: راه دوم این است که کالا به ایران بفروشیم و به جای پول یک کالا شما هم به ما کالا بفروشید.

* برای نقل و انتقال پول می‌توانیم از بانک کشور ثالث استفاده کنیم 

نماینده یک شرکت دیگر از کشور چک در این نشست، اظهار داشت: شرکت ما 200 سال سابقه تولید دارد و تولیدات ما در بخش قطعات مورد نیاز برای بخش کشاورزی، کشتی‌های بزرگ، موتور هواپیما و هلی‌کوپتر است.

نماینده این شرکت اظهار داشت: از یک و نیم سال پیش پروژه‌های خود را در ایران شروع کرده‌ایم و خواهان ادامه فعالیت هستیم.

وی گفت: به خاطر تجربه یک و نیم ساله در ایران می‌توانیم کارمان را با ایران ادامه دهیم، هر چند می‌دانیم تحریم‌ها شرایط را سخت می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چگونه می‌توان برای نقل و انتقال پول اقدام کرد، گفت: بانک‌هایی در هنگ‌کنگوجود دارد که با آمریکا کار نمی‌کند و از این طریق می‌توانیم همکاری با ایران داشته باشیم، اما آن بانک‌ها حتماً می‌خواهند برای خود درصد بگیرند.

وی اظهار داشت: ما و ایرانی‌ها می‌توانیم یکی از بانک‌هایی که با آمریکا همکاری نمی‌کند را انتخاب کنیم و برای نقل و انتقال پول از آن طریق اقدام کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان