بازدید 12326
۵

هشدار پلیس به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ

کد خبر: ۸۴۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳ 15 October 2018

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد قانونی با به دور دور خودروها همراه با حیوانات در خیابان های تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مناطق بالای پایتخت یکی از مکان‌های مناسب برای دور دور بازهای حرفه‌ای به حساب می‌آید و علاقه به نگهداری گونه‌های جانوری وحشی یا گونه‌های غیربومی طی سالهای اخیر به شدت در بین برخی اقشار رواج یافته است. گاهی اوقات در پایان شب‌ در خیابان‌های شمال شهر تهران، می‌توانیم سگ‌های عظیم‌الجثه یا حیواناتی را مشاهده ‌کنیم که در شرایط عادی معمولا جای آنها در شهر نیست.

قبلا در این دور دور ها حیواناتی مانند سگ و گربه های کوچک دیده می شد، اما امروزه حیوانات وحشی عظیم‌الجثه مانند شیر، ببر، پلنگ، یوزپلنگ و حتی مار پیتون دیده می شود.

این نوع حیوانات به مد جدید زندگی لاکچری برخی افراد تبدیل شده است و این حیوانات به خاطر ذات وحشی خود، در صورت یک تحریک غیرمنتظره، می‌توانند هم جان صاحب خود و هم سایرین را به خطر بیندازند.

در این رابطه سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هر گونه حمل حیوان با خودرو توسط افراد ممنوع و خلاف قانون است و در صورت مشاهده، خودرو توقیف و اعمال قانون می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۵
سوائل این است که چرا در جامعه ای که خیلی از افراد نمی توانند غذای روزانه خود را تامین کنند تعدا دیگری در حال دور دور با حیوانات وحشی هستند ؟ چرا نباید ریشه را درمان کنیم
پس اگر شخصی حیوون خونگی داشته باشه و بخواد به مراکز دامپزشکی برای واکسن یا درمان حیوونش مراجعه کنه باید خودروش توقیف شه واقعا جای تاسف داره اگه اینطور باشه!!!!!!!!!!
این چندمین بار هست که پلیس اعلام و هشدار به برخورد با دور دور بچه پولدا میکنه. بچه پولدارایی که معلوم نیست باباشون این پولا رو چجوری درآورده. نه تحقیقی نه احضار و توضیح خواستنی نه ...
کی و چه نهادی باید به بررسی و حساب کشی این پول های بادآورده که امنیت جامعه رو به خطر میندازه اقدام کنه؟؟؟؟؟
شفافيت و بروز تضادهاي آشكار ، وحشتناك و غير قابل باور از زندگي انسانها در جامعه اسلامي ايران
در این مورد حق با نیروی انتظامیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل