بازدید 5419

پاسخ تندستاره قدیمی کشتی به مصاحبه یزدانی علیه خادم

کد خبر: ۸۴۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 14 October 2018

عضو مسن شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت:‌ رضا یزدانی سنش بالا رفته و نمی‌تواند کشتی بگیرد؛ مگر در المپیک ضربه فنی نشد؟

به گزارش تابناک ورزشی، امروز رضا یزدانی بعد از مدت‌ها سکوت خود را درباره قرار نگرفتن در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد شکست و انتقادهایی را نسبت به رسول خادم و سیاست های فدراسیون کشتی مطرح کرد.ابراهیم جوادی، پیشکسوت کشتی که یکی از اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد هم هست، به اظهارات رضا یزدانی در آستانه شروع مسابقات جهانی 2018 پاسخ داد.

جوادی در رابطه با چگونگی انتخاب آزادکاران برای مسابقات جهانی 2018 به "ورزش سه" گفت: سال گذشته هم ما بیشتر از نفرات جوان استفاده کردیم و امسال نیز خیلی از آزادکاران اعزامی جوان و کم تجربه هستند. این انتخاب‌ها به این خاطر است که ما به المپیک 2020 فکر می‌کنیم و میدان دادن به جوان ها در مسابقات جهانی در دستور کار قرار دارد. حالا اگر این نفرات جوان در جهانی موفق شدند که چه بهتر؛ اما اگر موفق هم نشدند، کسی نباید انتقاد کند تا این پروسه کامل شود.

وی درباره انتقادهای رضا یزدانی و دلیل قرار نگرفتنش در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: مگر رضا یزدانی کشتی می گیرد؟! کسی که بخواهد کشتی بگیرد، به اردوی تیم ملی می آید، نه اینکه فقط در لیگ 2 بار روی تشک رفته باشد. ما چند بار در همین ماههای اخیر از او دعوت کردیم که نه به اردو آمد و نه به مسابقاتی که گفتیم،‌ رفت. یزدانی باید در تورنمنت های معتبر و مسابقات سخت محک می خورد؛ شرایط کشتی گرفتن در لیگ خیلی فرق می کند. در مسابقات جهانی کشتی گیری مدال می آورد که در یک روز 4، 5 کشتی سنگین را موفق پشت سر بگذارد.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد در واکنش به صحبت های یزدانی مبنی بر اینکه خادم حاضر به ملاقات با او نشده، بیان داشت: یزدانی یک بار به اردو می آمد تا خادم را ببیند. ما بارها از او دعوت کردیم و نیامده؛ اما الان بهانه می آورد. اگر آمادگی داشت که خادم دست به سرش نمی کرد! در ضمن از سال قبل گفتیم هر کشتی گیری که می خواهد به مسابقات جهانی برود، باید در انتخابی شرکت کند. چرا یزدانی به انتخابی نیامد؟

جوادی درباره اینکه یزدانی اعلام کرده بود به خاطر فوت یکی از بستگانش در انتخابی شرکت نکرده، گفت: این ها بهانه است. کشتی گیری که می خواهد دوبنده تیم ملی را به دست آورد، باید به میدان بیاید و بجنگد. خیلی از آنهایی که در انتخابی کشتی گرفتند، یا عروسی داشتند یا مشکلی برایشان به وجود آمده بود.

وی همچنین در واکنش به اینکه این کشتی گیر عنوان کرده اعضای شورای فنی فقط حرف های خادم را تایید می کنند، افزود: من 50 سال است در کشتی هستم. واقعا با این سابقه آبروی خودم را کف دستم می گذارم و اگر خادم حرف اشتباهی بزند، آن را تایید می کنم؟ آقای یزدانی آن موقع که به مسابقات جهانی می رفتی و مدال می گرفتی، رسول خادم خوب بود؛ اما الان هم او بد شده و هم شورای فنی تغییر کرده است؟! مگر در المپیک همین آقا را ضربه فنی نکردند؟ او سنش بالا رفته و دیگر نمی تواند کشتی بگیرد.

جوادی به صحبت هایش اینگونه پایان داد: دیدید که برای بازی های آسیایی در این وزن به علیرضا کریمی اعتماد کردیم و جواب گرفتیم. او با شکست دادن حریف قدر ازبکستانی طلا گرفت؛ اما آیا یزدانی هم می توانست طلا بگیرد؟ ما باید به جوان ها اعتماد کنیم. یادم می‌آید که من هم برای اولین بار که به عنوان یک جوان به جهانی رفتم، طلا گرفتم. همین روس ها مگر سال قبل بدون طلا برنگشتند؟ آیا کسی در روسیه اعدام شد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار