بازدید 3557

برندگان نقره المپیک زودتر از طلایی ها می میرند!

کد خبر: ۸۴۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ 14 October 2018

جدیدترین تحقیقات نشان می دهد افرادی که در المپیک مدال نقره می گیرند زودتر از افراد برنده نشان طلا فوت می کنند زیرا این گروه از ورزشکاران معمولا نمی توانند بر ناراحتی و ناامیدی خود غلبه کنند.(البته واضح است این تحقیق درباره نقره ای هایی که از مدال شان خوشحال و راضی اند، نمی شود)

به گزارش تابناک ورزشی، کاترین گراینگر یکی از ورزشکاران تیم اعزامی بریتانیا بود که در المپیک سال 2008 به مدال نقره دست یافته بود که این مدال برای او به مثابه یک فقدان و ناراحتی بزرگ در دلش مانده بود و به زعم خودش برای فائق آمدن به این ناراحتی، به 4 سال زمان و کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن نیاز داشته است. حالا نشریه تایمز ادعا می کند مدال طلایی که کاترین 6 سال قبل در خانه به دست آورد می تواند 2 سال به عمر او اضافه کند. اما جالب اینجاست که افرادی که مدال نقره و رتبه دوم المپیک را کسب می کنند حتی از برندگان رتبه برنز هم عمر کوتاه تری دارند.

آدریان کالویج محقق این تحقیق مدعی شد برندگان مدال نقره فشار زیادی را در طول زندگی تحمل می کنند و همیشه استرس دارند در زندگی نیز نتوانند اول شوند. همچنین افراد برنده برنز نیز همیشه در تلاش برای اجتناب از قرار گرفتن در رتبه چهارم در دیگر اتفاقات زندگی خود هستند. این مطالعه از زمان آغاز بازی های ادوار جدید المپیک، میزان مرگ و میر بین برندگان همه مدال های المپیک ایالت متحده را مورد بررسی قرار داد و نتایج موید آن است که افرادی که مدال نقره را به دست آورده اند، عموما 2 تا 4 سال کمتر از ورزشکاران برنده مدال طلا یا برنز زندگی کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل