بازدید 3017
۱

مدیرمسئول خبرورزشی باشکایت رحمتی به دادسرای رسانه رفت

فیاضی می گوید: روزانه هزاران خبر از سوی رسانه های رسمی کشور منتشر می شود. مگر‌ می شود برای بازنشر هر یک از آنها تحقیق و بررسی کرد؟!
کد خبر: ۸۴۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 14 October 2018

در پی‌شکایت سیدمهدی رحمتی از سایت خبرورزشی بابت بازنشر خبری از خبرگزاری ایلنا، فیاضی مدیرمسوول این نشریه امروز در در دادسرای رسانه حاضر شد. این در حالی است که خبر این خبرگزاری از روی خروجی خبرورزشی آنلاین حذف شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، فیاضی در این باره گفت: هیچ کس منکر مسئولیت رسانه ها در قبال آنچه منتشر می‌کنند نیست ولی با وجود این قانون که رسانه ها در قبال بازنشر اخبار دیگر رسانه ها هم مسئولند عملا غیر از چند رسانه مادر باید بقیه رسانه ها یا کارشان را تعطیل کنند یا برای صحت اخباری‌ که می خواهند از دیگر رسانه ها منتشر کنند کارآگاه استخدام کنند! فیاضی افزود: روزانه هزاران خبر از سوی رسانه های رسمی کشور منتشر می شود مگر‌ می شود برای بازنشر هر یک از آنها تحقیق و بررسی کرد؟!

مدیرمسئول روزنامه خبرورزشی گفت: در حالی که فصل ششم قانون مطبوعات صراحتا درباره حق درج پاسخ اشخاص حقوقی و حقیقی در مطبوعات توضیح داده است، این حجم شکایت علیه رسانه ها واقعا عجیب و نارواست. با حذف تبصره ۴ ماده ۲۲ قانون مطبوعات بسیاری از مشکلات رسانه ها مرتفع میشود. امیدواریم در قانون جدید نظام رسانه ای این مشکل برطرف شود.

مدیرمسئول خبرورزشی باشکایت رحمتی به دادسرای رسانه رفت

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی شما راجع به هر کسی دلت خواست بدون تحقیق متن را کپی پیست میکنی دیگه. آخر روزنامه نگاری است این دیگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها