بازدید 3221
۱

كلاهبرداري مستاجر با جعل مدارك

کد خبر: ۸۴۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 14 October 2018

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از دستگيري اعضاي باند 3 نفره كلاهبرداري در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ حسين دهقان‌پور اظهار داشت: با دریافت مرجوعه قضائی از طرف یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع شناسایی و دستگیری فرد یا افراد سودجو در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي خاطر نشان کرد: در بررسی اظهارات مالباخته این پرونده مشخص شد نامبرده منزل خود را به‌صورت اجاره در اختيار 2 نفر قرار داده كه در همين فاصله با مدارك جعلي منزل وي به مبلغ 5 ميليارد ريال به فروش رفته است.

سرهنگ دهقان‌پور خاطرنشان كرد: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري در ادامه تحقيقات فني و پليسي خود متوجه شدند 3 مستاجر پس از قولنامه اجاره منزل به مدارك صاحبخانه و هم چنين ملك وي در طبقه پايين منزل به‌دليل سكونت مالك در مشهد با جعل مدارك اقدام به فروش منزل کرده و به شهرستان کرج متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از شناسايي مخفيگاه متهمان و اخذ نيابت قضائي هر 3 متهم پرونده در يك اقدام ضربتي دستگير شدند، تصریح کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پليس به بزه‌انتسابي اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائی به شهروندان توصيه كرد؛ اعتماد نابجا سرآغاز بسياري از جرایم در جامعه است. لذا با عمل به هشدارهاي پليس فرصت ارتكاب جرم را از تبهكاران سلب و خطرات متوجه خود را از بين ببريد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اعتماد نابجا سرآغاز بسياري از جرایم در جامعه است. لذا با عمل به هشدارهاي پليس فرصت ارتكاب جرم را از تبهكاران سلب و خطرات متوجه خود را از بين ببريد.!!!!!!!!!!!!!
کدوم اعتماد؟؟؟؟؟؟؟؟
صاحب خونه ملکش رو اجاره داد و این بلا سرش اومد. لطفا توپ رو تو زمین مردم نندازین.
اگه با کلاه بردارا و مجرما و خلافکارا برخورد شدیدی بشه به گونه ای که هزینه انجام جرم خیلی بالا بره کمتر شاهد این اتفاقا خواهیم بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار