بازدید 11076

استخدام در ترجمیک در نمایشگاه کار دانشگاه شریف

کد خبر: ۸۴۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 13 October 2018

از 22 تا 24 مهرماه سال جاری، دانشگاه صنعتی شریف، میزبان نهمین نمایشگاه کار شریف خواهد بود. دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و افراد جویای کار به خوبی می‌دانند که این نمایشگاه‌ها محلی برای ملاقات با کارفرمایان برتر کشور یا نماینده‌های آن‌ها و آگاهی از فرصت‌های استخدامی است. شرکت‌های بزرگ کشور نیز با این فرصت آشنا هستند و سالانه تعداد زیادی نیروی متخصص را از این طریق جذب و استخدام می‌کنند. ترجمیک نیز این فرصت را غنیمت می‌داند و برای جذب نیروهای متخصص در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

در نهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف، بیش از 15 موقعیت شغلی از سوی گروه ترجمه تخصصی ترجمیک معرفی شده است که کارجویان محترم می‌توانند برای استخدام در آن‌ها درخواست خود را ارسال نمایند. از میان این فرصت‌ها می‌توان به مترجمی فارسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، عربی، اسپانیولی و ... اشاره کرد. همچنین فرصت‌های جدیدی در زمینه استخدام مترجمان همزمان و شفاهی وجود دارد که افراد علاقه‌مند می‌توانند برای آن‌ها درخواست بدهند.

یکی از مشاغل بسیار ضروری در دنیای امروز، شغل مترجمی است. مترجمان نقش بسیار مهم و حساسی در بحث ارتباط بین کشورها ایفا می‌کنند و با تلاش خود به تبادلات فرهنگی، مالی و تجاری بین کشورها رونق می‌دهند. استارت‌آپ‌های موفقی نیز در حوزه ترجمه ایجاد شده‌اند که با جذب و ساماندهی نیروهای زبده در زمینه مترجمی و ویراستاری متون، تسهیلاتی را در اختیار شرکت‌ها و دانشگاهیان قرار می‌دهند.

خدمات قابل ارائه در ترجمیک

ترجمیک، توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده و در مرکز کارآفرینی شریف توسعه پیدا کرده است. هم‌اکنون بیش از 2000 مترجم و ویراستار در این استارت‌آپ عضو هستند و خدمات ترجمه مکتوب، شفاهی و ویراستاری متون ارائه می‌کنند. سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و همچنین مراکز دولتی از خدمات ترجمیک استفاده می‌نمایند. ترجمه کتاب، ترجمه مقاله، ترجمه اسناد و مدارک صنعتی، ویراستاری متون، اعزام مترجم همزمان و حضوری و همچنین خدمات ترجمه رسمی با کمک چند دارالترجمه از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در ترجمیک است.

در ترجمیک، خدمات ترجمه، با تکنولوژی عجین شده و شما می‌توانید فایل سفارش ترجمه خود را از طریق سایت یا ربات تلگرام ارسال کنید. همچنین قیمت ترجمه به صورت شفاف در سایت وجود دارد. همچنین می‌توانید از پشتیبانی شبانه‌روزی و خدمات ترجمه مترجمانی که حتی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند، استفاده کنید. امکان ارتباط مستقیم مترجم و مشتری، تحویل بخش به بخش، گارانتی کیفیت و زمان، ارزیابی هر سفارش توسط تیم حرفه‌ای ترجمه ترجمیک و ... از جمله مزایای استفاده از خدمات سایت ترجمه ترجمیک است.

علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه کار شریف می‌بایست در سایت نمایشگاه کار به آدرس http://jobfair.sharif.ir/ ثبت‌نام نمایند و سپس با مراجعه حضوری به غرفه ترجمیک در نمایشگاه کار شریف، نسبت به درخواست استخدام اقدام نمایند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی