بازدید 2934
۲
سوژه

رمزگشایی از طعنه مازیارناظمی به یک رییس فدراسیون

کد خبر: ۸۴۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 13 October 2018

مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در صفحه شخصی اش به یکی از روسای بازنشسته فدراسیون طعنه زده است که با دنبال کردن آن باید به کسی که مرتکب چنین رفتاری شده، رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، این مجری سابق برنامه های ورزشی و خبری تلویزیون می نویسد: می آیند در وزارت ورزش و جوانان از فرصت دادن به جوانان و احترام به قانون و حفظ منافع ملی حرف می زنند و برای نشان دادن حسن نیت استعفای بدون تاریخ امضاء می کنند و بعد می رود به فدراسیون جهانی اش می گوید یک کاری بکنید که من بمانم.

به استناد کلمات پایانی این یادداشت باید گفت یکی از روسای فدراسیون این کار را کرده است. اما او کدام رییس فدراسیون است؟ 13 رییس فدراسیون بازنشسته هستند که با فوت بهرام شفیع، رییس فدراسیون هاکی تعداد بازنشسته ها با 12 نفر تقلیل پیدا کرده اند که باید ظرف دو ماه محل کار خود را ترک کنند. نام مهدی تاج هم در بین روسای بازنشسته به چشم می خورد. البته فدراسیون فوتبال می گوید نهاد غیر دولتی است و شامل این قانون نمی شود. با اینحال تنها یک اسم به ذهن متبادر می شود و او احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال است که در خبرگزاری ها گفته شده بود با فدراسیون جهانی این رشته بر سر این موضوع نامه نگاری کرده است. البته او و فدراسیونش تکذیب می کنند اما با این توییت یک مقام رسمی وزارتخانه می شود واقعیت را پیدا کرد.

رمزگشایی از طعنه مازیارناظمی به یک رییس فدراسیون

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اشتباه نکنید رییس فدراسیون جودوست
درخشان دارد همه از جمله فدراسیون جهانی و ملی پوشان و هواداران خودش را تحریک میکندو رییس فدراسیون جودو جهانی به کمیته ملی المپیک نامه زده که اگر او نباشد جودوی ایران تعلیق خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل