بازدید 3025

دورخیز بیرون مانده‌های والیبال برای انتخابات جدید!

کد خبر: ۸۴۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 11 October 2018

هنوز تکلیف فدراسیون والیبال در اجرای قانون بازنشسته ها مشخص نشده، برخی برای انتخابات دوره بعدی دورخیز کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که این روزها صحبت های زیادی مبنی بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در ورزش مطرح شده و از رییس فدراسیون والیبال نیز به عنوان یکی از مدیران بازنشسته نام برده می شود، برخی از همین حالا برای انتخابات بعدی دورخیز کرده اند.

روال اینگونه طی می شود که وزارت ورزش برای هر کدام از فدراسیون هایی که شامل قانون بازنشسته ها می شوند، سرپرست تعیین خواهد کرد و احتمالا برگزاری انتخابات این فدراسیون به دلیل حجم زیاد تا پایان سال هم تکمیل نخواهد شد. در واقع شاید تا پایان سال 97 هم تکلیف رییس بعدی فدراسیون حتی در صورتی که احمد ضیایی کنار برود، مشخص نشود.

با این حال برخی از اعضای سابق فدراسیون والیبال که در دوره مدیریت قبلی مشغول به کار بودند، به همراه افرادی که خودشان را در والیبال دارای حق و سهم می دانند، از همین حالا فعالیت های انتخاباتی را آغاز کرده اند!این افراد که نهایت تلاش خود را برای برکناری ضیایی انجام می دهند و در ماههای اخیر با انتقادهایشان آرامش را از والیبال گرفته اند، کمیته ای تشکیل داده و به دنبال هم اندیشی برای حمایت از گزینه هایشان جهت حضور در انتخابات جدید ریاست فدراسیون هستند.

در همین راستا فردا هم قرار است اولین جلسه این افراد که قبلا در فدراسیون حضور داشتند، برگزار خواهد شد تا از همین حالا با خط و خطوطی که برای خودشان تعیین می کنند، در انتخاب رییس بعدی فدراسیون نقش داشته باشند. باید دید تصمیم وزارت ورزش چه خواهد بود و آیا ضیایی با وجود بندی که در اساسنامه فدراسیون جهانی مبنی بر عدم دخالت دولت ذکر شده، کنار خواهد رفت. سپس ماجرا وارد فاز جدیدی شده و باید دید فشارهای این افراد خاص چقدر روی تصمیم وزارت ورزش برای انتخاب سرپرست و همچنین رییس جدید تاثیرگذار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل