بازدید 28038
۱

تفاوت دروس الکترونیکی با عادی در دانشگاه پیام‌نور

کد خبر: ۸۴۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶ 11 October 2018

دانشگاه پیام‌نور به دو صورت عادی و الکترونیکی دانشجو می‌پذیرد به همین دلیل کلاس دانشجویان به دو صورت برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، دانشگاه پیام‌نور به‌عنوان دانشگاه آموزش از راه‌دور از چند سال پیش اقدام به پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد به‌صورت الکترونیکی کرده است.

برای دانشجویانی که به این صورت پذیرش می‌شود دروس به‌صورت الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود. براساس آیین‌نامه دانشگاه پیام‌نور شرکت در این کلاس‌های از طریق نرم‌افزارهایی که سامانه الکترونیکی دانشگاه بارگذاری شده، وجود دارد. البته شرکت در کلاس‌ها مانند کلاس‌های عادی به صورت اختیاری است.

همانند دروس عادی نمره میان‌ترم برای دانشجویان قابل اعمال است. براساس آیین‌نامه دانشگاه نمره میان‌ترم برای دانشجویان پیام‌نور ۸ نمره از ۲۰ نمره است. دانشجویانی که نمره میان‌ترم داشته باشند نمره پایان‌ترمشان از ۱۲ نمره محاسبه می‌شود. کسانیکه نمره میان‌ترم نداشته باشند نمره پایانی دانشجویان ضربدر ده‌ششم می‌شود. نحوه اعمال نمره میان‌ترم و چگونگی شرکت در امتحان میان‌ترم در موعد تشکیل کلاس‌های الکترونیکی از سوی استادان مربوطه به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برگزاری امتحانات پایان‌ترم دروس الکترونیکی دقیقاً همانند دروس عادی و در تاریخ مشخص‌شده که در کارت آزمون دانشجویان ذکر شده است، در مرکز محل تحصیل دانشجو انجام خواهد پذیرفت.

هیچ تفاوتی در میزان شهریه دروس الکترونیکی و عادی وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی خوبه دیگه مجبوربه رفتن کلاس نمیشیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار