بازدید 2852

عزت اللهی: یک ماه آخر یاد تیم ملی می افتیم

کد خبر: ۸۴۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 10 October 2018

هافبک تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز به کمبود امکانات ایران در مقایسه با سایر تیم های حاضر در جام ملتها اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که حمایت ها از تیم ملی خیلی زود شروع شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عزت اللهی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داریم آماده جام ملتها می شویم و این دومین اردوی آماده سازی است. بچه های لژیونر هم دیروز به تمرین اضافه شده اند و امروز هم در تمرینات گروهی شرکت می کنیم. مثل همیشه همه هدفمان این است که خودمان را به بالاترین حد آمادگی برسانیم. بازی با بولیوی هم فکر می کنم چون تیم نسبتا خوبی در آمریکای جنوبی است، گام مثبتی برای ما باشد با اینکه می توانستیم حداقل دو بازی داشته باشیم، اما با توجه به امکاناتی که هست، این یک بازی جور شده و ما هم باید حداکثر استفاده را از آن بکنیم.

او درباره هماهنگی موجود بین بازیکنان تیم ملی افزود: قطعا همینطور است. مربی ما نزدیک 8 سال است که روی اسکلت این تیم کار می کند. بازیکنان با تجربه ای قبل از ما در این تیم بوده اند و الان هم کنار ما هستند. شاید اسکلت تیم در این هشت سال تغییر کرده باشد ولی ساختار مدنظر همان است و تفکر تکنیکی و تاکتیکی و روند آماده سازی مثل قبل است. باید روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم تا در زمان جام ملتها به مرز آمادگی برسیم و موفق باشیم.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه بقیه تیم ها بازی های دوستانه خوبی دارند و این مسئله کار ما را سخت می کند، گفت: فکر می کنم خودتان جواب را دادید. انقدر امکانات و بازی های تدارکاتی برای آنها در نظر گرفته شده و همه تیم ها با صد درصد آمادگی میآیند، کار برای ما سخت می شود. این را از الان همه باید بدانیم و امیدوارم از الان همه کنار هم قرار بگیریم و مثل جام جهانی نشود که یک ماه اخر همه یادشان افتاده بود تیم نیاز به همدلی دارد. باز هم خیلی زمان از دست دادیم ولی از همین امروز هم اگر شروع کنیم، دیر نیست. فکر می کنم اگر بعد از چندین سال ایران می خواهد یک بار قهرمان آسیا شود، برای همه مردم خوب است. همانطور که وقتی در جام جهانی بازی کردیم، باعث سربلندی همه مردم چه در داخل و چه در خارج می شد و وقتی جلوی هر فرد خارجی حرف از تیم ملی می شد، همه ایرانی ها واقعا افتخار می کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار