بازدید 5070
۱
گزارش

ستاره والیبال ایران بدون تیم ماند وخانه نشین شد!

گرانی دلار و پایین آمدن سطح قراردادهای تیم های داخلی و البته طولانی شدن لیگ نسبت به سال های قبلی باعث شده تا محمد موسوی قید حضور در بازی های باشگاهی را بزند!
کد خبر: ۸۴۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 10 October 2018

سرعتی زن ۱۹۸ سانتی متری که به اعتقاد برخی ها نسبت به دوران اوجش افت کرده، همچنان یکی از ستاره های والیبال ایران به حساب می آید و خیلی از تیم ها آرزو دارند او را در ترکیب تیم شان داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا اما خبر می رسد که سیدمحمد موسوی بدون تیم مانده است! این خبر در والیبال باورنکردنی است؛ اما صحت دارد. بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال که در یک دهه اخیر یکی از موثرترین بازیکنان والیبال ایران بوده و حضور ثابت در بازی های ملی داشته، ترجیح داده با شرایط فعلی در هیچ تیم باشگاهی به میدان نرود.

این بازیکن باتجربه تیم ملی که پس از سه فصل حضور در بانک سرمایه باتوجه به انحلال این تیم تصمیم به بازی در تیم دیگری گرفت، در اولین روزهای نقل وانتقالات به شهرداری ارومیه پیوست؛ اما باتوجه مشکلات این تیم وتصمیم به انحلال آن باشگاه قراردادش رابا آن تیم فسخ کرد. او که سابقه ۱۱ قهرمانی در لیگ برتر دارد و از این حیث رکورددار می باشد، ازسال ۸۵ تا ۹۷ به صورت متوالی و فقط به جز سال ۹۰ درهرتیمی بوده، آن تیم به مقام قهرمانی رسیده است.

ستاره والیبال ایران بدون تیم ماند وخانه نشین شد!

گرانی دلار و پایین آمدن سطح قراردادهای تیم های داخلی و البته طولانی شدن لیگ نسبت به سال های قبلی باعث شده تا محمد موسوی قید حضور در بازی های باشگاهی را بزند! این تصمیم که به اعتقاد خودش هم از نظر فنی و هم مالی به ضررش به حساب می آید، در شرایطی گرفته شده که موسوی با چند پیشنهاد خارجی هم روبه رو بود؛ اما به دلایل مختلف آنها را رد کرد.

آخرین پیشنهاد هم مربوط به تیم هالک بانک ترکیه می شود که موسوی به خاطر پیشنهاد مالی پایین حاضر نشده با این تیم قرارداد امضا کند. خودش می گوید:« متاسفانه شرایط خیلی به هم ریخته است و با این وضعیت ترجیح می دهم بیرون باشم تا فصل بعد که ببینیم چه اتفاقی می افتد! من قبل از شروع بازی های ملی پیشنهادهای خوبی از اروپا داشتم؛ اما فکر نمی کردم که شرایط اینطور پیش برود؛ وگرنه آنها را قبول می کردم. شاید در نیم فصل پیشنهاد خوبی از تیم های خارجی رسید و توانستم در نیم فصل دوم بازی کنم.»

موسوی ادامه می دهد:«چرا می خواهند بی جهت یک لیگ بی کیفیت را تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه بدهند؟ مطمئن باشید تا آخر مسابقات ۱۰ تیم هم در لیگ برتر باقی نمی مانند. کمیته انضباطی وقتش از تعداد زیاد شکایت بازیکنان پر شده و هیچ کاری هم نمی تواند برای وصول طلب بازیکنان انجام دهد.من فکر می کنم این مسابقات بیشتر شبیه جام رمضان است تا لیگ برتر! کلا شاید ۴،‌۵ تیم درست و حسابی پول بازیکنان را بدهند وگرنه در بقیه تیم ها بازیکنان باید مجانی بازی کنند!»

این بازیکن سرشناس معتقد است که بازیکنان ملی پوش ایران با قراردادهای پایین به تیم های مختلف اروپایی رفته اند: «این اخبار و وضعیت اقتصادی کشورمان به گوش خارجی ها رسیده و تیم های خارجی هم پیشنهادات شان را به بازیکنان ایرانی پایین می آورند. من سال قبل از ترکیه ۳۰۰ هزار یورو پیشنهاد داشتم؛ اما امسال چون می دانند بازیکنان ایرانی مجبور هستند با رقم های پایین قرارداد ببندند، پیشنهادشان را پایین آوردند. من هم مجبور نیستم و به همین خاطر نرفتم.»

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
198 نه 203
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان