بازدید 3030

توضیحات مسلمان مدیرعامل ذوب آهن راقانع‌کرد

کد خبر: ۸۴۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 10 October 2018

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه توضیحات محسن مسلمان در کمیته انضباطی این باشگاه قانع کننده بود، گفت: حتی اگر از فوتبال حذف شوم از حق ذوب‌آهن کوتاه نمی‌آیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری، درباره احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: یکبار به وضعیت داوری ها علیه تیم ذوب آهن اعتراض کردم که گفتند نشر اکاذیب است و ۵ میلیون تومان جریمه ام کردند. آقای اصفهانیان رئیس کمیته داوران هم پیرو پستی که درباره وی در صفحه شخصی خودم منتشر کرده بودم، از بنده شکایت کرده است. این دفعه خیلی محکم به کمیته انضباطی می روم و تمام صحنه هایی که علیه ما اجحاف شده است را به کمیته انضباطی ارائه می دهم. حتی اگر به قیمت حذف شدنم از فوتبال تمام شود، از حق ذوب آهن کوتاه نمی آیم. بنده در باشگاه های نساجی و استیل آذین هم همین رویه را داشتم و مسئولیتم را به نحو احسن انجام می دهم تا اگر روزی از باشگاه رفتم، وجدانم راحت باشد.

مدیرعامل ذوب آهن در ادامه گفتگوی خود درباره وضعیت محسن مسلمان تصریح کرد: می خواهم بگویم عمر قهرمانی و پول گرفتن در ورزش حرفه ای کوتاه است. شب گذشته با دوست خوبم هادی عقیلی گفتگو می کردم. هادی می گفت فوتبال مثل یک چاه نفت است که ذخایرش محدود است و زود تمام می شود. بازیکنان باید قدر این روزهای خود را بدانند. محسن استعداد خدادادی دارد. روز گذشته او در یک دیدار تدارکاتی با تیم امیدهای ذوب آهن هم بازی کرده است. نکته اساسی اینجاست که سرمربی تیم تشخیص می دهد یک بازیکن در زمین باشد یا خیر. مطمئنیم که تفکرات محسن مسلمان حرفه ای تر شده است. ما مسابقات بزرگی پیش رو داریم و به کمک تمام بازیکنان از جمله مسلمان نیاز داریم.

آذری در پاسخ به این سئوال که آیا مسلمان بعد از جلسه کمیته انضباطی ذوب آهن جریمه هم شده است؟ گفت: فکر می کنم توضیحاتی که مسلمان در کمیته انضباطی داده، قانع کننده بوده است. ان شاءالله رای مسلمان فردا انشا می شود. مشکلی نیست. بنده خودم عضو شورای عالی انضباطی هستم و هنوز رای را ندیده ام. فقط از آقای فقیهی معاونت فنی شنیدم که دفاعیات مسلمان قانع کننده بوده است.

او درباره تغییر تاریخ بازی ذوب آهن با پرسپولیس در صورت صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس نماینده شایسته کشورمان در آسیا است و وظیفه ملی ما است که به تصمیم سازمان لیگ احترام بگذاریم. پرسپولیس بازیکنان با غیرت و مربی توانمندی دارد. حتی شنیده ام آنها ۵ ماه حقوق نگرفته اند. آقای برانکو الان کاری کرده است که قبلا ذوب آهن و سپاهان آنرا انجام داده بودند. با تمام وجودم آرزو می کنم پرسپولیس با کمک ۱۰۰ هزار هوادارش به فینال صعود کند. اینجا بحث رنگها مطرح نیست و هر تیم دیگری از ایران هم در این مرحله بود، از آن حمایت می کردم. در این مدت شنیده ام که بعضی تیم ها به تغییر تاریخ بازی با پرسپولیس هم اعتراض داشته اند ولی وظیفه ملی ما این است که از سازمان لیگ اطاعت کنیم. پرسپولیس هر کمکی هم بخواهد دریغ نمی کنیم و برایشان انجام می دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر