بازدید 3490

واکنش جالب AFC به بازگشت سردار به تیم ملی

کد خبر: ۸۴۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 10 October 2018

بعد از حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی، سردار آزمون، مهاجم جوان تیم‌ملی ساز جدایی زد و در تصمیمی عجولانه به دلیل آن چه فشارهای بیرونی و انتقادهای دور از انصاف خواند، از تیم ملی خداحافظی کرد. این اقدام او با واکنش منفی کارلوس کی‌روش روبرو شد و سرمربی تیم ملی تاکید کرد که سردار به تیم بازمی‌گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، کی‌روش طبق وعده قبلی‌اش آزمون را به تیم ملی دعوت کرد اما در کمال ناباوری، سردار آزمون به اردوی تیم ملحق نشد و ترجیح داد در اکران فیلم مستندی که درباره اسبش ساخته شده شرکت کند. این ماجرا ادامه داشت تا اردوی دوم تیم ملی که همین هفته تشکیل شد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر سردار آزمون را به تیم ملی دعوت کرد و این بار، لژیونر فوتبال ایران در روسیه، به تهران آمد و بالاخره در اردوی تیم ملی حاضر شد. این اتفاق مورد توجه تمام رسانه‌ها قرار گرفت اما شاید جالب‌ترین واکنش به این موضوع را اینستاگرام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت. صفحه مجازی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از سردار آزمون در تمرین تیم ملی نوشت: «حدس بزنید چه کسی به تمرین تیم ملی بازگشته است!»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر