بازدید 2298
۲
بازتاب

اخطاراستقلال به حسینی:نیمکت نشینی به تو مربوط نیست

کد خبر: ۸۴۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 07 October 2018

سرپرست باشگاه استقلال خبر از احضار حسینی به کمیته انضباطی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، درخواست جدایی سیدحسین حسینی حالا خبر اصلی پیرامون باشگاه استقلال است و احتمالا تا هفته ها تمام وقت مدیران و کادرفنی به اظهار نظر درباره این حاشیه خواهد گذشت. 

امیرحسین فتحی سرپرست استقلالی ها درباره درخواست جدایی حسینی گفت: بله، حسینی با باشگاه استقلال قرارداد دارد و تا پایان فصل در خدمت او هستیم.تشخیص نیمکت نشینی یک بازیکن در حیطه وظایف خودش نیست و کادرفنی باید در مورد او نظر بدهد. به بازیکن ارتباطی ندارد که مربی چه تصمیمی می گیرد. نه حسینی بلکه همه 25 بازیکن تیم استقلال باید تابع تصمیمات باشگاه و کادر فنی باشند. می دانید در این اوضاع و احوال اقتصادی کشور یک بازیکن چقدر پول دریافت می کند؟ او حتما باید بابت حرفهایش توضیح بدهد.

سرپرست استقلال در ادامه خبر از حضور قطعی حسینی در کمیته انضباطی استقلال داد و خاطر نشان کرد: من به حسینی اخطار می کنم در حیطه وظایف خودش حرف بزند و به تصمیمات کادر فنی تیم احترام بگذارد. حسینی نباید برای تیم بزرگ استقلال حاشیه درست کند. علی خطیر معاون ورزشی استقلال نیز پیش از این خبر از حضور قطعی حسینی در کمیته انضباطی داده بود تا دروازه بان جوان آبی ها در این کمیته درباره رفتار خود پاسخگو باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسینی عزیز صبر کن تا قراردادت تمام بشه چون هنوز جوانی اینها به پایت میفتند تا بمانی و کم کم لحنشان التماس امیز هم میشه
شما از پول بيت المال تامين مالي مي شويد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار