بازدید 6532

کنایه کلانتری به مخالفان FATF

کد خبر: ۸۴۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ 07 October 2018

ایلنا نوشت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به لوایح چهارگانه FATF اشاره و تصریح کرد: کسانی با این لوایح مخالف‌ هستند که منافع‌شان به خطر می‌افتد چون نمی‌خواهند از حساب و کتاب‌شان کسی سر دربیاورد.

عیسی کلانتری در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید به دنبال راهکارهای جدی‌تری برای انجام وظایف خود باشیم. علاوه بر این لازم است برای دریافت اعتبارات برنامه داشته باشیم زیرا بدون برنامه، اعتباری به دستگاه‌ها تخصیص نمی‌یابد. با توجه به اینکه درآمدهای کشور به‌هیچ‌وجه کاهش پیدا نکرده است نباید برای دریافت اعتبارات مصوب کوتاهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح دریافتی کارکنان سازمان محیط زیست، کمترین میزان در سطح وزارتخانه‌ها است، اظهار داشت: با جدیت در تلاش هستیم که به مرور، سطح دریافتی‌ها را تا حداکثر ممکن ارتقا دهیم.
معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امریکا هر کاری توانسته کرده و بیشتر از این کاری از دستش برنمی‌آید، اظهار داشت: اتحادیه اروپا اعلام کرده هیچ‌ وقت فکر نمی‌کردیم، روزی برسد که به خاطر جمهوری اسلامی ایران در مقابل امریکا بایستیم. مردم ما باید بدانند که به‌جز آمریکا کشورهای دیگر تمایل فراوانی به حفظ برجام دارند.

کلانتری به لوایح چهارگانه FATF اشاره و تصریح کرد: کسانی با این لوایح مخالف‌ هستند که منافع‌شان به خطر می‌افتد چون نمی‌خواهند از حساب و کتاب‌شان کسی سر دربیاورد.
وی با اعلام اینکه به‌ منظور ایجاد هر شغل برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیازمند ۱۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری هستیم، خاطرنشان کرد: برای اشتغال حدود چهار میلیون نفر از فارغ‌التحصیلان کشور نیازمند ۴۰۰ میلیارد دلار هستیم و باید فضا برای حضور سرمایه‌گذاران آماده و امن باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان